سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات مجالس

جراحی زیبایی

    نظر

لیپوماتیک LIPOMATIC , پیکر تراشی

در رابطه با لیپوماتیک سوالات مختلفی مطرح است . از جمله ی این سوالات این است که ، لیپوماتیک چیست ؟ لیپوماتیک چه عوارضی دارد ؟ لیپوماتیک نسبت به روش های دیگر چه برتری دارد ؟

لیپوماتیک یکی از آخرین دستاوردهای لیپوساکشن برای کاهش وزن و سایز می باشد . و جز موثرترین روش ها برای افرادی که می خواهند تناسب اندام داشته باشند ، به شمار می رود . در واقع لیپوماتیک یک نوع دستگاه ساکشن چربی پیشرفته است ، که با تخلیه ی چربی های موضعی زیر پوست تناسب اندام را حفظ می کند . دستگاه لیپوماتیک ، کاملا مکانیکی بوده و اگر از این دستگاه به درستی استفاده شود ، آسیب های پوستی و عضلانی ناشی از آن به حداقل می رسد ، به خاطر همین به این دستگاه ، دستگاه پیکر تراشی شده گفته می شود .

در تکنیک به کار رفته در لیپوماتیک به اندازه ای دقیق و فوق العاده است که آم را از لیپوساکشن متمایز کرده است . همچنین این دستگاه بر لیزر لیپولیز و سایر دستگاه ها نظیر بادی جت و اولترازد، برتری دارد . و نتایج عمل در حین جراحی برای جراح و بیمار قابل مشاهده است .

دلیل جراحی زیبایی سینه

همان طور که گفتیم جراحی زیبایی سینه به یکی از مهم ترین چالش ها در جراحی زیبایی بدن در دنیا تبدیل شده است؛ و در تمام گروه های سنی این جراحی انجام می شود. از عمده دلایل مراجعه افراد به جراحان پلاستیک، از بین رفتن فرم اصلی سینه، شل شدن و افتادگی سینه ها، کوچکی و بزرگی آن و همچنین غیر قرینگی و بدفرمی های خاص در این عضو است که افراد زیادی را برای انجام جراحی به تیغ جراحی می کشد. ما در این مبحث برای کسب اطلاعات شما از این نوع جراحی زیبایی اینجا به عمده ترین دلایل اشاره می کنیم.

یکی از دلایل عمده مراجعه افراد معمولا خانم ها به کلینیک های زیبایی، معمولا مشکل بزرگی سینه های آن ها است و این مشکل برای آن ها آزار دهنده است تا ان جایی که موجب دردهای گردن، سرشانه و کتف در آن ها می شود؛ و آن ها را از انجام فعالیت های عادی روزانه و تمرینات ورزشی باز می دارد و از نظر اجتماعی نیز برای فرد مشکلاتی را به وجود می آورد؛ که این مشکلات موجب از دست رفتن اعتماد به نفس در آن ها می شود که این مسئله زمینه ساز نوعی افسردگی که آن هم بیشتر در دختر خانم های جوان اتفاق می افتد.

چه افرادی کاندید مناسبی برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم هستند ؟

  • فرد برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم بایستی در سلامت کامل باشد و مشکل خاصی نداشته باشد .
  • فردی که برای لاغر کردن و از بین بردن چربی های شکم تمامی راه ها از جمله ورزش کردن و کم خوردن غذا را امتحان کرده باشد ، ولی به نتیجه ی مورد رضایت نرسد .
  • توصیه می کنیم که فردی که قصد کاهش وزن شدید یا باردار شدن دارد ، انجام عمل جراحی زیبایی شکم را به تعویق بیاندازد .
  • اگر فرد سیگاری قصد انجام عمل جراحی زیبایی شکم را دارد ، حداقل بایستی 6 هفته قبل از اقدام به این عمل جراحی از مصرف سیگار خودداری کند .

بار دیگر توصیه می کنیم که قبل از اقدام به عمل جراحی زیبایی شکم اطلاعات کافی و لازم در این مورد کسب کنید و با دیدی باز و آگاهی کامل نسبت به این عمل جراحی اقدام کنید . تا نتیجه ی حاصل برای شما رضایت بخش باشد .

جراحی دهان و فک و صورت و کشیدن دندان عقل؟

جراحی یکی از وظایف یک دندانپزشک است به همین دلیل غالبا دندانپزشکان در تابلو خود عنوان جراح دندانپزشک را می آورند. البته جراحی در محدوده ی فک و کشیدن دندانعقل است. گرچه جراحی های وسیع و بزرگ و پیچیده در حیطه تخصص یک متخصص جراحی فک و صورت است ولی دندانپزشکان عمومی نیز جراحی های کوچک مانند کشیدن دندان عقل و جراحی دندان عقل، شکافتن آبسه ها و .. را انجام می دهند.
 

جراحی ها در دندانپزشکی به دو دسته تقسیم می شوند:

1- جراحی های محدود و کوچک مانند کشیدن دندان عقل، شکافتن آبسه و جراحی ها برخی از ضایعات کوچک و محدود.
2- جراحی های بزرگ را که دارای طیف وسیعی است این نوع اعمال جراحی در تخصص جراح فک و صورت است.