سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات مجالس

لیپوماتیک

    نظر

لیپوماتیک

لیپوماتیک در تهران , عمل جراحی لیپوماتیک ران پا , هزینه لیپوماتیک صورت 98 , بهترین جراح لیپوماتیک تهران , لیپوماتیک شکم و پهلو , پیکرتراشی با جراحی زیبایی لیپوماتیک : داشتن اندامی متناسب ، لاغرجز ایده آل های زیبایی و جذابیت است ، این موضوع در میان بانوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است . تناسب اندام علاوه بر زیبایی و جذابیت که اعتماد به نفس فرد را افزایش داده ، در سلامت بدن نیز تاثیر به سزایی دارد . شاید خیلی از افراد برای رسیدن به اندامی متناسب به ورزش های سنگین و رژیم های غذایی سخت و طاقت فرسا روی بیاورند ، ولی این روش ها به تنهایی نمی تواند ، نتیجه ی دلخواهی برای این افراد به همراه داشته باشد . از این رو امروزه برای درمان چاقی و رسیدن به اندامی متناسب ، روش های جراحی متعددی وجود دارد .

لیپوماتیک

لیپوماتیک

قبلا از روش هایی از جمله ابدومینوپلاستی و لیپولیزر نیز استفاده می شد . در میان روش های جراحی متعدد ، لیپوماتیک جز به روز ترین روش های لاغری ، بدون عوارض جانبی می باشد ، و شما می توانید در مدت زمان کوتاهی به نتیجه ی دلخواه برسید . ایمنی و بدون خطر بودن لیپوماتیک ، غیر قابل انکار می باشد . و هیچ گونه عوارضی بعد از جراحی فرد را تهدید نمی کند و فرد انجام دهنده ی لیپوماتیک از نتیجه رضایت کامل را خواهد داشت .

جراحی لیپوماتیک از جدید ترین روش های استخراج و از بین بردن چربی های اضافه می باشد . و نتایج حاصل از آن فوق العاد می باشد یکسری افراد هستند که از چاقی و اضافه وزن رنج می برند ، و نمی تواند لباس های مورد دلخواه خود را بپوشند ، و طبعا این امر اعتماد به نفس آن ها را کاهش می دهد . باید بگوییم که امروزه با وجود روش لیپوماتیک جای نگرانی وجود ندارد ، این روش نتایج باورنکردنی دارد ، وزیبایی و تناسب اندام را برای فرد به ارمغان می آورد .

لیپوماتیک جز بهترین روش ها برای از بین بردن چربی های اضافه است ، چرا که عوارض ناشی از آن خیلی کم است . اگر شما هم جرز دسته افرادی هستید که از اضافه وزن و وجود چربی های زائد رنج می برید ، و تصمیم برای از بین بردن چربی های زائد دارید ، و می خواهید از روش لیپوماتیک برای تخلیه ی چربی استفاده کنید ، بهتر است به یک جراح متخصص و حاذق در این زمینه مراجعه کنید . ما در کلینیک درمان تایم جراحان فوق تخصص باتجربه و باسابقه ای داریم ، و شما می توانید قبل از اقدام به عمل جراحی جلسه ی مشاوره ای را داشته باشید و اطلاعات کافی در این مورد کسب کرده و سپس نسبت به این عمل اقدام کنید .ما به شما قول می دهیک از انجام عمل لیپوماتیک در کلینیک درمان تایم رضایت کامل خواهید داشت و ما زیبایی اندام و اعتماد به نفس را به شما برمی گردانیم .

نکات قابل توجه قبل از اقدام به عمل لیپوماتیک :

  • داشتن هرگونه سابقه ی جراحی شکم و پهلو در گذشته باید به پزشک اطلاع داده شود .
  • فرد انجام دهنده ی این عمل نباید فشار خون بالا داشته باشد .
  • فرد انجام دهنده ی عمل لیپوماتیک باید در سلامت کامل بوده و سابقه ی بیماری های قلبی ، عروقی نداشته باشد .
  • قبل از انجام عمل ، دیابت کنترل شود ، و نباید بالا و یا پایین باشد .

اقدامات لازم قبل از لیپوماتیک

  • برای اطمینان از عدم بارداری باید آزمایش گرفته شود .
  • فرم رضایت نامه را باید پر کنید .
  • آزمایش جهت بررسی کم خونی یا فشار خون انجام شود .
  • قبل از جراحی سلامت کبد و کلیه بررسی می شود .
  • گرفتن عکس از اندام های تحت عمل جراحی لیپوماتیک