سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات مجالس

تعریف میکرونیدلینگ

    نظر

با بالا رفتن سن در زنان  و مردان کم کم چسن و چروک و منافذ باز پوست صورت نمایان می شود . اما از انجایی که هر شخصی به زیبایی و جوانی خود اهمیت زیادی می دهد . دوست ندارد که دیگران چهره پیر و چین و چروک اورا به این زودی ببینند . لذا  به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند و خواهان جوانسازی و انجام جراحی های زیبایی برای جوان ماندن هستند . به هر حال در اعتماد به نفس همچین افرادی پیری تاثیر زیادی دارد . البته باید این را نیز فراموش نکنیم که فرایند پیری به هیچ عنوان اجتناب ناپذیر نیست .

 

داشتن پوستی صاف و زیبا موجب بالا رفتن اعتماد به نفس اشخاص به ویژه زنان می شود . لذا در زمینه پزشکی زیبایی راهکارهایی برای جلوگیری از پیری ارائه شده است که یکی ازاین موارد؛ عمل میکرونیدلینگ است .

میکرونیدلینگ

اگر شما هم یکی از این نوع شخصیت ها هستند که به جوانی , صافی و تراوت پوست خود حساس هستید . و یا به جای زخم , جای جوش و منافذ باز پوست خود اهمیت می دهید و نبودشان برایتان اعتماد به نفس را می اورد . با خدمات کلینیک های زیبایی به راحتی می توانید تمامی این موارد را رفع کنید . حتی می توانید افتادگی پوست خود را که با گذشت سن و سال بروز کرده است نیز از بین ببرید . در بین بیشتر روشهای جوانسازی پوست می توان گفت یکی از بهترین و بی خطرترین روشها استفاده از میکرونیدلینگ است . از طرف دیگر به نسبت روشهای تهاجمی ( مانند جراحی های زیبایی و ..) بمقرون به صرفه است . لذا طرفداران زیادی را امروزه جذب خود کرده است . در ادامه شما را با میکرونیدلینگ آشنا می کنیم .

تعریف میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یا ( Collagen Induction Therapy ) به زبان ساده یک دستگاه ساده باست که از یک قلم که در انتهای آن تعداد مشخصی سوزن تیز و بسیار ریزی به کار رفته است تشکیل شده است . که پزشک معالج با استفاده از این دستگاه و چرخاندن صحیح ان بر روی پوست تعداد زیادی حفره های ریز بر روی پوست ایجاد می کند .

میکرونیدلینگ یک روش غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست است که طرافداران آن اعتقاد دارند که می تواندتمامی چین و چروک , منافذ باز پوست و افتادگی پوست و … را برطرف کند . عمل میکرونیدلینگ به دلیل نفوذ سوزن های انتهای قلم میکرونیدل به پوست با درد بسیار خفیفی همراه است . این درد قابل تحمل است و مشکلی در روند کار پزشک ایجاد نمی کند. این روش جوانسازی یک روش امن و کم هزینه برای رفع آسیب های پوستی و بافت های آسیب دیده پوست صورت می باشد . در این روش هیچ نوع برش و یا استفاده از مواد شیمیایی برای جوانسازی استفاده نمی شود .

میکرونیدلینگ چیکار می کند ؟

میکرونیدلینگ با تولید تعداد زیادی حفره ریز روی پوست موجب تحریک بسیار زیاد کلاژن های پوست می شود و در نهایت بافت های جدید جایگزین بافت های فرسوده و پیر می شود که در نهایت جوانی پوست را به دنبال دارد .

توضیح در رابطه با کلاژن پوست :

ساختار و بافت پوست بدن از الاستین و کلاژن ساخته شده است . با بالا رفتن سن افراد این دو عامل با قرار گرفتن در مقابل عوامل محیطی و نور خورشید تجزیه شده و پوست کم کم حالت خشکی پیدا می کند .و چین و چروک ها روی پوست ظاهر می شوند . که عمل میکرونیدلینگ صورت موجب تحریک دوباره این کلاژن ها می شود و پوست به سرعت خود را ترمیم می کند . و به ساختار قبلی خود می رسد . که نتیجه اش از بین رفتن چین و چروک و خشکی پوست است .