سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات مجالس

لینک عروس سیتی

    نظر

قیمت تالار عروسی

تاالار های عروسی , باغ تالار های عروسی در تهران به دلیل جایگاه و موقعیت , قیمت های متفاوتی دارند . همچنین برخی از تالارهای ویژگی هایی دارند که سایر تالارها ندارند . دیزاین , منوی غذایی , انواع تشریفات عروسی و  … لذا نمی توان قیمت دقیقی برای هر تالار عروسی در نظر گرفت و باید با مدیریت هر تالار بر اساس هزینه ای که می خواهید برای برگزاری مراسم عروسی صرف کنید . باید مذاکره انجام دهید.

 

باغ عروسیتالار عروسیباغ تالار عروسی , تالار , قیمت تالار عروسی

 

 

نکات مهم در خرید اقلام ضروری جهیزیه عروس

در خرید جهیزیه عجله نکنید

مهمترین نکته در خرید اقلام گران قیمت جهازیه عروس این است گه نباید در خرید انها عجله کرد . با حوصله بگردید در بازار و پرس و جو کنید و قیمت بگیرید . تا انتخاب زیادی داشته باشید برای خرید جهیزیه .

مشورت قبل از خرید جهیزیه اقلام ضروری

می دانیم که انواع برندهای موجود در بازار لوازم خانگی بسیار زیاد است و تقریبا هم همشون خودشان را به بهترین نحو تبلیغ می کنند اما نباید قول تبلیغات را بخورید . درباره خرید جهیزیه واقلام ضروری زندگیتان حتما اطلاعات کافی از مارکهای موجود کسب کنید . بهترین راه برای تحقیق پرس و جو از دوستان و آشنایان است که از لوازم خانگی مارکهای مختلف استفاده کرده اند.

تهیه لیست اقلام ضروری در خرید جهازیه

قبل از اینکه به بازار رهسپار شوید حتما یک لیست کامل از جهیزیه تهیه کنید . تا بدون اتلاف وقت مستقیم به بازار اقلام بروید . در برخی از فروشگاه های بزرگ افراد فروشنده نابغه ای کار می کنند که گاها شما را با تبلیغات مجبور به خرید کالایی می کنند که بعدا از خریدش پشیمان می شوید . لذا بهترین راه داشتن لیست جهیزیه برای خرید می باشد که خارج از آن چیزی نخرید .

خرید جهیزیه

وجود لیست کامل از اقلام جهیزیه موجب می شود تا نظم فکری خوبی داشته باشید و چیزی از قلم نیافتد . در صورتی که شما اقلام را نیز دسته بندی کرده باشید در داخل این لیست که خیلی عالی خواهد شود مقلا در یک دسته لوازم برقی را یادداشت کنید و در دسته بندی دیگر رویس چوب و مبلمان را و …

زمانبندی مناسب برای خرید جهیزیه

در فرهنگ کشور ما معمولا برخی از لوازم ضروری و مایحتاج زندگی را ماردان دختران دم بخت از چند سال قبل از ازدواج تهیه می کنند . البته چیز های خیلی ضروری که نیاز به سلیقه خاصی ندارند . مانند رخت خواب , دمکنی ها , دستمال های آشپزخانه , روکش میزها , برخی لوازم دیگر …

چشم و هم چشمی درخرید جهیزیه نکنید

عروس خانم باید به این نکته توجه داشته باشد که هزینه عروسی و خرید جهیزیه بالاست و لذا آن چیزی را که خودش می خواهد و در توان خانواده اش است باید خریداری کند . چشم و هم چشمی موجب اختلال در خرید شما خواهد شد . شاید نتوانید برخی از اقلام ضروری را با قیمت پایین تهیه کنید و هم اعصاب خوردکنی پیش بیاید و هم اینکه زمان را از دست دهید .

 

جهیزیه عروس , جهازیه عروس , خرید جهیزیه عروس , خرید جهیزیه , جهازیه عروس , فروشگاه جهیزیه عروس