سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات مجالس

آرایش عروس متناسب با رنگ پوست

    نظر

آرایش عروس متناسب با رنگ پوست

آرایش عروس متناسب با رنگ پوست , پرشکوه: هر عروس خانمی آرزو دارد در بهترین شب زنگی اش بهترین و زیبا ترین آرایش را داشته شود . اگر آرایش صورت عروس هماهنگ و متناسب با چهره ی عروس انجام شود چهره ی عروس خانم زیبا و جذاب و بی نظیر میشود پس بهتر است آرایش عروس با رنگ پوستش هماهنگ و متناسب باشد.

آرایش عروس متناسب با رنگ پوست

اگر بتوانید رنگ پوستتان را تشخیص بدهید این امر کمک شایانی به انتخاب نوع آرایشتان میکند،شاید برایتان تشخیص رنگ و حالتی که پوست دارد مشکل باشد و شما نتوانید از عهده ی تشخیص آن برآیید.برای تشخیص به دنبال چه چیزهایی باید باشید؟

برای مثال اگر در کل صورت رنگ پریده ای دارید که نواحی از صورتتان قرمز یا بدون رنگ باشد .چطور؟یک نکته ی جالب و قابل توجه این است تشخیص دادن رنگ پوست به آن اندازه که فکر میکنید کار سختی نیست.یک راه ساده برای تشخیص رنگ و تون پست این است که موقع قرار گرفتن در معرض آفتاب مشاهده کنید که پوست صورتتان میسوزد یا به رنگ برنزه درمی آید.

کسانی که پوست شان به راحتی میسوزد و به حالت برنزه درمی آید نشانه ی این است این افراد میزان ملانین طیعی پوستشان(رنگ دانه های طبیعی پوست که به پوست به طور طبیعی رنگ می دهند) بیشتر است و ممکن است به احتمال زیاد رنگ پوست این افراد چیزی در حدود رنگ زرد مایل به زیتونی باشد.

و برعکس افرادی که پوستشان در مقابل آفتاب سریع نمی سوزد و یا نسبت به بقیه ی افراد کمتر میسوزد،پوستشان دارای ملانین کمتری است و این امر باعث میشود که این افراد پوستشان ته رنگی به رنگ هایی مانند بنفش،آبی،قرمز،وگلی متمایز باشد.این نوع پوست علائم آشکار دیگری دارد،از جمله اینکه پوست های گلی ،نشانه های آشکارشان این است که پوستشان سریع قرمز میشود و قرمزی روی پوستشان خود را بیشتر نشان می دهد. آرایش عروس متناسب با رنگ پوست را باذکر مثال در ادامه مطلب مطالعه فرمایید .

افرادی که تون رنگ پوستشان زرد می باشد(اکثرا به عنوان زرد-خاکستری)مشهور هستند ،در این صورت مشاهده میکنید کرم پودر یا پنکیک هایی که رنگ زرد در ساختار آنها استفاده شده است صورت شما را زیباتر نمیکند وبرعکس باعث میشود چهره ی شما حالت بیمار گونه داشته باشد.

انتخاب رنگ موی مناسب:شاید به نظرتان عجیب بیاید اما با انتخاب رنگ مویی که با چهره ی شما هماهنگ باشد چهره ی شما رابسیار تغییر می دهد.انتخاب رنگ مویی که مناسب پوست شما نباشد وهماهنگی نداشته باشد  چهره ی شما را کسل و خسته و گرفته جلوه می دهد ما به شما توصیه ها و راهنمایی هایی داریم که براساس آنها رنگ موی مناسب و هماهنگ با پوست خودتان را پیدا کنید. البته در این مورد میتوانید با مراجعه به آرایشگاه عروس و مشاوره با با آرایشگر و گریمور عروس که کار میکاپ عروس انجام میدهد مشورت نمایید .

انتخاب آرایش عروس متناسب با رنگ پوست

گام نخست پیدا کردن رنگ پوستتان است.برای پیدا کردن رنگ پوستتان یک لباس سفید بپوشید و بروید جلوی آینه ای بایستید و با دقت به پوستتان نگاه کنید دقت کنید چه رنگی روی پوستتان میبینید،ممکن این پوست خود را یکی از این رنگ ها ببینید رنگها عبارتند از زرد،قرمز،صورتی و حتی ممکن است آبی،اگر پوستی با پس زمینه ی زرد یا قرمز دارید جزو افرادی هستید که در گروه دارای پوست گرم جا دارید.یا اگر رنگ هایی همچون صورتی،سفید یا ابی دارید در گروه دارای پوست های سرد گنجانده میشوید.

پوست گرم با پس زمینه ی زرد: اگر فردی هستید که پوستتان روشن و همراه با کک ومک می باشد یا اگر پوستی گندمی یا تیره تر از سبز دارید و به طور طبیعی رنگ موهایتان قهوه ای یا طلایی رنگ و یا قرمز مایل به قهوه ای می باشد پیشنهاد ما به شما این است که موهایتان را شاه بلوطی یا قهوه ای تیره رنگ کنید. اگر قصد های لایت کردن موهایتان را دارید از رنگ های دارچینی و  و یا مسی برای رنگ کردن موهایتان استفاده کنید ازاز رنگ های طلایی استفاده نکنید چون رنگ طلایی با رنگ پوست شما ترکیب خوب و هماهنگی به وجود نمی آورد.

پوست گرم با پس زمینه ی قرمز:افراد دارای این تون پوست موهایشان را با رنگ هایی در طیف قرمز روشن خودداری کنند،برای این افراد رنگ موهایی در طیف رنگ های عسلی،قهوه ای مایل به عسلی،و تمامی رنگ هایی که زمینه ی طلایی دارند مناسب است چون از قرمزی پوستتان می کاهد.اگر خیلی دوست دارید رنگ موی روشنی داشته باشید سعی کنید که قسمتی از آن را به صورت روشن دربیاورید نه کل موهایتان را.سعی کنید از رنگ موهای خیلی تیره برای موهایتان استفاده نکنید .رنگ های طلایی و یا رنگ قهوه ای طلایی برای شما بهترین و مناسبترین انتخاب میباشد.

پوست سرد با پس زمینه ی صورتی،آبی: رنگ های با طیف خاکستری میتوانند پس زمینه ی پوستتان را در حد خوبی پوشش دهند برای بهتر دیده شدن میتوانید چند تکه از مویتان را طلایی رنگ کنید که به صورتتان گرمی می بخشد. رنگ های که در طیف رنگ های گندمی،عسلی،وخاکستری مایل به قهوه ای برای این تون رنگ پوست پیشنهاد های خوبی هستند. نکاتی که در بالا به آن اشاره شد میتواند به بهترین انتخاب برای آرایش و میکاپ عروس متناسب با رنگ پوست عروس کمک کند .

با پرشکوه همرا باشید تا عروس پرشکوهی باشید .