سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات مجالس

ارسال اضافه بار مسافری به امریکا

    نظر

ارسال اضافه بار مسافری به امریکا

ارسال بار به امریکا , فریت بار به امریکا : بیشترین مسافری که از ایران به کشورهای خارجی مسافرت می کنند ، کشور امریکا می باشد . لذا فریت بار مسافر و نیز ارسال بار به این کشور به ویژه برخی از ایالت های آن نسبت به سایر کشورها بیشتر است . از طرفی به دلیل مهاجرت زیاد به آمریکا و اینکه خیلی از مسافرین قصد دارند که برخی از لوازم شخصی خود یا اثاثیه منزل خود را به همراه خود ببرند . بنابر این نیاز مند شرکتی خوب برای ارسال بار می باشند که تمام کارهای فریت بار و حمل بار به امریکا را انجام دهد . شرکت پادمیرا راه با سابقه ای 42 ساله در این زمنیه می تواند راهنمایی عالی برای ارسال بار شما به امریکا باشد . لذا برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با پادمیرا راه تماس بگیرید :

کارگو

فریت بار به آمریکا

بیشترین درخواست فریت بار (ارسال بار )از ایران به آمریکا (ارسال بار به آمریکا ، فریت بار به آمریکا) مربوط به ایالت کالیفرنیا و بیشتر به دو شهر لس آنجلس و سانفرانسیسکو می باشد. بطور کلی ورود لوازم شخصی و اثاثیه منزل به آمریکا برای مهاجرین و مسافران به آنجا رایگان می باشد بیشتر افرادی که از ایران به آمریکا به صورت طولانی مدت مسافرت می کنند فکر می کنند نمی توانند لوازم و اثاثیه شخصی خود را به آمریکا فریت نمایند.

فریت بار به امریکا

در صورتی که اگر لوازم استفاده شده و دست دوم باشند ورود آن به آمریکا بلامانع می باشد و غیر از پرداخت مبلغی حدود 30 تا 40 دلار آمریکا جهت صدور قبض انبار پس از رسیدن بار به فرودگاه ، هزینه ی دیگری (هزینه های گمرکی ) ندارد. مسافران می توانند لوازم شخصی خود را به عنوان Used personal effects ، Used.H.H.goods به اکثر شهرهای ایالات متحده امریکا مانند نیویورک ، واشینگتن،آتلانتا،شیکاگو،لس آنجلس،سانفرانسیسکو،بوستن، تگزاس،پورتلند،سیاتل،میامی و… فریت بار کنند.

در مورد فریت بار ( ارسال بار ) مواد غذایی | ارسال بار موارد غذایی به آمریکا

بسیاری از مشتریان سوال می کنند که آیا می توانند مواد غذایی را با خودشان ببرند یا نه؟

در پاسخ این سوال باید گفت که هر ی از کشورها قوانین خاص خود را برای گمرک دارند . ولی به طور کلی ارسال بار مواد غذایی حتی به اندازه ی کم حساسیت زا می باشد .یعنی اینکه ممکن است در ارزیابی که در گمرک و در هریک از فرودگاه ها در بازرسی محموله متوجه وجود مواد غذایی در بار شوند و مواد غذایی را دور بریزند یا مشکلاتی را برای گیرنده بار به وجود آورند.در نتیجه توصیه فریت بار پادمیرا راه به مهاجران و مسافران محترم این است که مواد غذایی را در بین محموله باری خود نگذارید حتی به اندازه ی کم هم باشد.ولی اگر اصرار بر آن دارید که مقادیری مواد غذایی را فریت بار کنید توصیه ما در این است که آن را در جعبه ای جداگانه بگذارید تا دسترسی به آن راحت تر باشد و دیگر نیاز نمی باشد که در بین دیگر کارتن های فریت بار به دنبال آن بگردید در این صورت بار ها نیز آسیب نمی بینند.