سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات مجالس

معایب ترمیم مو

    نظر

معایب ترمیم مو

معایب ترمیم مو , ترمیم موچه معایبی را به دنبال دارد , عوارض بعد از ترمیم مو ترمیم مو به عنوان یکی از آخرین روش های است که برای درمان ریزش مو انجام می شود . همه ما می دانیم هر خدمتی که ارائه شود می تواند مزیت ها و معایبی را به همراه داشته باشد. شاید برایتان سوال باشد که ترمیم مو چه معایبی دارد؟

معایب ترمیم مو

اگر ترمیم مو به روش سنتی انجام شود می تواند معایبی را داشته باشد که در ادامه به آنها اشاره شده است:

  1. موهای که در ترمیم مو به روش های سنتی و رایج استفاده می گردد کاملا مصنوعی هستند و الیاف می باشند.
  2. برای انجام کار ترمیم به روش های گذشته نیاز است که دو تا سه بار جلسه ها سپری شوند .
  3. از ابزارها و وسایل صنعتی استفاده می شود که خطرناک می باشند
  4. اگر ترمیم مو به روش های سنتی انجام شود فرد در برخی از کارها محدود می شوند مانند سونا، استحمام ، جکوزی و …
  5. یکی دیگر از معایبی که روش های سنتی به همراه دارند ایجاد حساسیت های پوستی می باشد که از هیچ اصول و الگویی تبعیت نمی نمایند و در نهایت مشکلاتی را برای فرد پدید خواهد آورد.
  6. در ترمیم مو به روش های رایجی که وجود دارد نمی توان مدل مو ، رنگ ، جنس را مشخص نمود چون موهای که در این روش استفاده می شوند مصنوعی یا الیاف می باشند.
  7. اگر ترمیم مو به روشهای قدیمی و رایج انجام شود عمر آن 6 ماه است و باید فرد بعد از سپری شدن این زمان دوباره به مرکز مراجعه نماید و موهای خود را ترمیم نماید.

ترمیم مو به روش hrt

یکی از روش های استاندارد ترمیم مو در ایران روش hrt می باشد که این روش هم اکنون در دنیا استفاده می شود و در این روش بر روی پوست سر انسان ها شبکه ی شبیه سازی می شود که در آن شبکه موهای استفاده شده به صورت کاملا طبیعی هستند و برای افرادی که نمی توانند به هر دلیلی از کاشت مو استفاده کنند دو روش بافت و کراتین گیاهی وجود دارد که البته در این روش مزیت های مانند استفاده از حمام ، سونا،انجام تمامی فعالیت های ورزشی ، جکوزی و … وجود دارد.

البته جالب است بدانید که در این روش افراد می توانند موهای خود را رنگ،مش ، فر و … نمایند و حدود 2 سال عمر مفید آنها می باشد.البته اگر افراد به آموزش ها دقت کافی را داشته باشند و آنها را انجام بدهند می توان عمر مفید آنها را زیادتر کرد.

برچسب ها: , , , , , ,