سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات مجالس

آسان کارگو

    نظر

آسان کارگو

خدمات فریت بار و ارسال بار هوایی آسان کارگو با سابقه ای طولانی در زمینه ارسال بار به خارج از کشور به صورت هوایی و نیز واردات بار هوایی از سایر کشورها توانسته است رضایت مشتریان خود در این حوزه را جلب کند . استفاده از کادر مجرب و متخصص در امر حمل و نقل هوایی از ویژگی های خاص آسان کارگو می باشد.همچنین در کنار نیروهای کار آمد و متخصص آسان کارگو در اختیار داشتن بهترین و بروزترین امکانات و تجهیزات حمل و نقل زمینه این را فراهم کرده است تا از سایر رقبا پیشی بگیریم و در صدر بهترین ها در امر جمل و نقل بین المللی باشیم .آسمان کارگو با تمامی شرکت های هواپیمایی همکاری گسترده دارد که شامل شرکت های هواپیمایی امارات , قطر , ماهان , ایران ایر , لوفتهانزا و … می باشد .

خدمات ما شامل : حمل و نقل بین المللی کالاهای وارداتی , و صادراتی مسافری و تجاری می باشد که به صورت هوایی انجام می شود . می توانید با کارشناسان ما در تهران و نمایندگی های ما در شهرستان های تماس برقرار کنید .

بسته بندی ( پکینگ ) بار آسان کارگو

ویژه ترین خدماتی که خدمات ارسال بار هوایی آسان کارگو ارائه می دهد , خدمات بسته بندی بار مسافری و تجاری با اصول استاندارد و دقیق بسته بندی می باشد . نیرو های متخصص در امر بسته بندی که در آسان کارگو فعالیت میکنند با استفاده از استاندارد های هواپیمایی بین المللی اقدام به بسته بندی بار مسافری می کنند . برای این امر از کارتن های ویژه فریت بار و نیز تجهیزات محافظتی مانند نایلون های حبابدار , کاغذ های ظربه گیر و…

همچنین درصورت نیاز به پالت بندی واستفاده از جعبه چوبی نیز مد نظر خواهد گرفت . جهت کسب آشنایی بیشتر با نحوه بسته بندی بار مسافری می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کنید.