سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات مجالس

روغن صنعتی اسو

    نظر

روغن صنعتی اسو 

روغن صنعتی اسو | esso : نامی آشنا و مطمئن برای افرادی که در زمینه روانکار ها و روغن صنعتی فعالیت دارند. این شرکت آمریکایی در سال 1991 تاسیس شده و اغلب فعالیت آن در زمینه تولید روغن موتور های مرغوب و باکیفیت در جهان است . ناگفته نماند که این شرکت به عنوان زیر مجم.عه ای از روغن موبیل بوده و از این جهت برخی از افراد این محصول را با نام موبیل نیز میشناسند.

روغن صنعتی اسو esso

روغن صنعتی اسو esso

روغن صنعتی اسو esso

شرکت موبیل محصولات خود را به سه برند روانه بازار می کند :

  • اسو esso
  • اکسان OXANE
  • موبیل Mobil

که در این میان برند اسو به صورت خاصی روی روغن موتور تمرکز داشته است. داشتن کیفیت بسیار بالا در این محصول ، آن را تبدیل به یکی از بهترین محصولات موجود در بازار کرده است که در ایران نیز مشتریان خاص خود را دارد. اخیرا به دلیل بروز برخی از تحریم ها ، برخی از این محصولات به صورت مستقیم وارد ایران نشده و شرکت شمی ماهان از طریق بازار ثانویه اقدام به واردات محصولات این برند نموده است.

 

روغن صنعتیگریس , دستگاه تصفیه آب , دستگاه تصفیه آب صنعتی , دستگاه تصفیه آب خانگی , روغن شل , فروش روغن صنعتی

خرید , فروش و قیمت روغن صنعتی اسو esso

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات روغن صنعتی اسو esso ، دریافت لیست قیمت و سفارش محصولات مورد نظر ، می توانید با کارشناسان فروش ما در شرکت روانکار ماهان تماس حاصل فرمایید.

دیگر فعالیت های شرکت اسو

این شرکت در حوزه های محصولات و فراورده های نفتی شروع بکار کرده و بعد از تولید سوخت هواپیما ، اقدام به تولید روانکار ها و روغن های صنعتی کرد . لازم به توضیح است تولید فراورده های نفتی مانند بنزین و گازوئیل ، هم اکنون نیز توسط این شرکت انجام شده و در برخی از نقاط امریکا و انگلیس دارای جایگاه های سوخت اختصاصی می باشد . همینطور کیفیت بنزین و گازوئیل و سایر فراورد های سوختی ارائه شده در این جایگاه های سوخت نیز دارای کیفیت به مراتب بالاتری از سوخت های معمولی می باشند.