سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات مجالس

نکات مهم قبل از آرایشگاه عروس

    نظر

نکات مهم قبل از آرایشگاه عروس

نکات مهم قبل از آرایشگاه عروس , باغ تالار عروسی شمس العماره کرج  – Hairdresser Bride :  اول از هر چیزی باید بدانید که شما برای اینکه بیشتر و زیباتر در مراسم عروسی تان جلوه بدهید نیاز است که پیش از رفتن به ارایشگاه نکاتی را مد نظر بگیرید. زمانی که عروس پیش از رفتن به ارایشگاه نکاتی را در نظر داشته باشد و آن ها را رعایت کند همگی موجب می شود تا در مراسم عروسی او هماهنگی انجام شود و همچنین او در مراسم خود یک عروس منحصر به فرد و خاص باشد.

نکات مهم قبل از آرایشگاه عروس

اگر شما از افرادی باشید که در ماه های آینده باید مراسم جشن عروسی تان را برگزار کنید قطعا از این نظر استرس زیادی دارید چرا که هم باید به فهرست مهمان ها فکر کنید و هم اینکه خودتان را اماده کنید و هم هزار کار دیگر دارید که باید همه را تک به تک با موفقیت انجام بدهید. خب با این وجود مهم است که شما در شب عروسی تان که به عنوان مهم ترین و بزرگ ترین شب زندگی تان است چگونه اماده شوید و ظاهر خود را اماده نمایید.

نکات مهم قبل از آرایشگاه عروس

نکات مهم قبل از آرایشگاه عروس

باید در نظر داشته باشید که عروسی شما تنها یک شب است و یک شب برایتان تکرار نشدنی می باشد پس برای این شب بزرگ باید کاملا اماده باشید. در صورتی که جشن عروسی تان نزدیک است باید از همین امروز شروع کنید و برای موارد مختلف برنامه ریزی های را انجام بدهید تا مراسم شما هر چه بهتر برگزار شود. در مورد نکات ارایشی شما و نوع ارایش تان در ادامه مطالبی را مطالعه می کنید که می تواند به شما کمک کند تا یک چهره فراموش نشدنی از خود برای مراسم عروسی تان بسازید.

از نکات مهم یک چک لیست تهیه نمایید

تهیه چک لیست Hairdresser Bride از اصلی ترین و مهم ترین چیزهای می باشد که شما باید درست کنید. اینگونه دیگر هیچ کاری را فراموش نمی کنیدو می توانید برای یاداوری کارهایتان این چک لیست را اماده کنید. همچنین بعدا با ارامش میتوانید بررسی کنید که چه کارهای را انجام داده اید و چه کارهای را انجام نداده اید و از این نظر دلهره ی نخواهید داشت.

پیش از رفتن به آرایشگاه عروس مشورت های لازم را با ارایشگرتان داشته باشید

پیشنهاد می شود هر چه سریع تر جلسه ی با ارایشگرتان داشته باشید تا او بتواند مو و پوست شما را دقیق ببنید و بهترین پیشنهاد را به شما بدهد و همچنین شما برای عملی کردن توصیه های او زمان بیشتری را داشته باشید. در روز عروسی از موادی بهتر است استفاده گردد که غیرچرب و ضدآب باشد تا هم لباس شما لک دار نشود و هم دوام بیشتری را داشته باشد. برای زمانی که به اتلیه می رسد حداقل یک ساعت از ارایش شما گذشته باشد.

خوشبوترین عروس خانم باشید

در میان نکات مهم قبل از آرایشگاه عروس حتما عطری را که میخواهید در روز عروسی تان استفاده نمایید تهیه کرده و چندین بار آن را بر روی پوست خود امتحان نمایید. البته یکی یا دو روز پیش از عروسی این کار خیلی دیر است و فقط استرس شما را از این نظر زیادتر خواهد کرد.

چگونه یک ارایشگر خوب و ایده آل انتخاب کنم؟

همه ی خانواده مشتری یک ارایشگر نباید باشند. از قدیم به این صورت بوده که عروس با مادر و خواهر و اقوام همه به یک ارایشگر اشنا می رفتند. اما شما اصلا این اشتباه را انجام ندهید چون یک ارایشگر نمی تواند برای همه زمان داشته باشد و معمولا نفرات اخر به دلیل کمبود وقت با شنیونی ضعیف روبرو خواهند بود که هنوز نرسیده به تالار بهم خواهد ریخت.

لبخند زدن را در روز عروسی فراموش نکنید

با وجود اینکه همیشه توصیه می شود تا هر جایی که وارد می شوید لبخند داشته باشید باید بدانید که در روز عروسی خود نیز نباید از لبخند غافل شوید . از ماه های قبل نیز از روش های استفاده کنید تا دندان های شما سفید و تمیز باشند. می توانید هم از دندان پزشک استفاده نمایید و هم از روش های خانگی کمک بگیرید. بارها بارها جلوی آینده برای خودتان تمرین کنید که چطور لبخند بزنید که زیباتر باشید