سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات مجالس

مبارزه با مشکلات دوره نامزدی

    نظر

مبارزه با مشکلات دوره نامزدی

مبارزه با مشکلات دوره نامزدی , باغ عروسی شمس العماره کرج : دوران نامزدی یکی از دوره های حساس در زندگی هر شخصی است که اگر این دوره طولانی شود حساسیت آن را افزایش میدهد و شاید منجر به بروز مشکلاتی برای زوجین گردد که باید برای حل آن ها به دنبال راه کارهای باشیم تا بتوان آن ها را برطرف کرد.
دوران نامزدی همان قدر که شیرین است می تواند سبب بروز استرس و اضطراب های شود. قرار است که در سبک زندگی شما تغییراتی ایجاد شود؛ محل زندگی تان عوض می شود و باید به وظایفی که برای شما تعیین شده عمل کنید و ….

مبارزه با مشکلات دوره نامزدی

علاوه این موارد این موضوع را نیز در نظر بگیرید که ده ها نفر از شما انتظاراتی دارند که باید بتوانید آن ها را محقق کنید. این افراد انتظار دارند که تا چند ماه اینده مراسم عروسی شما برگزار شود و همچنین در این مدت تمام رفتارهای شما را تحت نظر دارند که این خود می تواند اضطراب را در شما ایجاد کند.
اگر تمامی این استرس ها و نگرانی ها برطرف شود شما با این سوال روبرو می شوید که آیا ازدواج ارزش این همه دردسر را دارد؟ برای اینکه بتوانید بر تمامی این مشکلات غلبه کنید باید چندین گام اساسی بردارید تا مشکلات را برطرف نمایید.

مبارزه با مشکلات دوره نامزدی

مبارزه با مشکلات دوره نامزدی

کمک به یکدیگر

از اصلی ترین کارهای که شما باید در دوران نامزدی تان برای مبارزه با مشکلات دوره نامزدی انجام بدهید این است که به همدیگر کمک کنید تا  و به هم این اطمینان را بدهید که تحت هر شرایطی در کنار هم هستید. برطرف کردن استرس های یکدیگر اولین گامی می باشد که برای تقویت و حفظ رابطه شما موثر است.

یکی دیگر از مواردی که می تواند واقعا کمک حال شما باشد این است که بدون جهت گیری پیش از هر تصمیمی با یکدیگر صحبت کنید. در مورد اینکه دوست دارید چطور تصمیم گیری کنید. بدون اینکه پیش داوری را انجام بدهید حرف های یکدیگر را گوش کنید و تمرکزتان را بر روی نکاتی بگذارید که هر دوی شما روی آن توافق دارید. به این ترتیب توانسته اید که برای تصمیم های خود یک ستون مشترک را به وجود بیاورید و توانسته اید بر روی موضوعاتی توافق های را انجام بدهید.

اختلاف ها و مشکلاتتان را برطرف نمایید

حالا باید به اختلاف های خود رسیدگی کنید. وقتی شما دوست داشته باشید که جشنی بزرگ و مجلل برپا کنید و نمی توانید مخارجش آن را تامین کنید ؟ یا اینکه دوست دارید خانه ی نزدیک به محل کار اجاره کنید یا بخرید و….

البته این ها مشکلات به تنهایی بزرگ نمی باشند اما اگر به سراغ حل کردن آن ها نروید قطعا زندگی را که آغاز نکرده اید باید به پایان برسانید. پس هر اختلافی را که دارید تک تک بررسی نمایید و در مورد آن ها مشترک ترین تصمیم ها را بگیرید.

از دیگر کارهای که باید انجام بدهید گرفتن تصمیم عاقلانه است. یکی از اصلی ترین قسمت های زندگی برای هر کدام از ما، گذشت کردن است. ولی قرار نیست در این دوره حساس ، خودتان همواره گذشت کنید. در صورتی که فکر می کنید تحمل کردن و سکوت می تواند موجب کم شدن تنش ها شود قطعا در اشتباه هستید. چون تنش هایی که با سکوت سرکوبشان کرده باشید در آینده ی نه چندان دور به شما حمله می کنند و می توانند زندگی تان را خراب کنند. ولی قرار نیست که رابطه شما پر از آشوب و جنگ باشد یا اینکه به دلیل دلخوری و ترس از جدایی خودتان را قربانی کنید.سعی کنید در بیشتر همیشه با یکدیگر صحبت کنید و تصمیم های عاقلانه ی بگیرید که کمکتان می کند.