سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات مجالس

هزینه مراسم عروسی ساده چقدر است ؟

    نظر

هزینه مراسم عروسی ساده چقدر است ؟

هزینه مراسم عروسی ساده چقدر است ؟ باغ تالار عروسی کرج :  امروزه تالارهای زیادی وجود دارد که هر کدام از آن ها می توانند خدمات مختلفی را در اختیارتان بگذارند. موضوع هزینه تالار عروسی از موارد مهمی می باشد که نباید از آن غافل شد. هزینه تالارهای که در شهر تهران وجود دارند با توجه به میزان کیفیت و خدماتی که ارائه میدهند متفاوت می باشد. به صورت میانگین برای هر نفر در مراسم عروسی میانگین هزینه ها شامل مواردی چون میوه ،شام و شیرینی می شود که بین سی تا پنجاه هزار تومان می باشد. ( البته با توجه به نوسان های اخیری که در بازار دیده می شود این هزینه ها می تواند با تغییراتی چشمگیری روبرو شوند).

هزینه مراسم عروسی ساده چقدر است

هزینه مراسم عروسی ساده چقدر است : اگر تالار مورد نظر از دسته تالار عروسی لوکس باشد ،میزان هزینه ها به 70 تا 100 هزار تومان برای هر نفر نیز خواهد رسید. بسیاری از زوج های جوان یکی از ضرورت های زندگی شان را برگزاری یک مراسم عروسی می دانند ولی با توجه به اینکه بیشتر جوان ها با محدودیت ها و مشکلات اقتصادی روبرو هستند در آغاز زندگی شان تامین کردن هزینه های مختلف برای برگزاری مراسم عروسی به عنوان یک مشکل و معضل شناخته می شود. بنا بر این بر اساس بودجه بندی که دارید ، می توانید از گرانترین تالار عروسی تا یک تالار ارزان قیمت ، یک گزینه مناسب را انتخاب کرده و مراسم خود را در آن برگزار کنید.

هزینه مراسم عروسی ساده چقدر است

هزینه مراسم عروسی ساده چقدر است

مطمئنا بیشتر زوج ها دوست دارند مراسم عروسی را برای خودشان برگزار کنند که حداقل کیفیت را داشته باشد و همچنین از نظر قیمتی متعادل و معقول باشد. با این وجود باید بدانید که با توجه به موقعیت جغرافیایی که در آن زندگی می کنید و همچنین خدماتی که تالارها در محدوه زندگی تان ارائه میدهند ،قیمت تالارها با یکدیگر متفاوت می باشد.

به صورت معمولا هزینه های مختلفی برای برگزاری مراسم عروسی در تالارهای عروسی وجود دارد که می توانیم به مواردی چون هزینه شیرینی،شام ، عکاسی و فیلم برداری ، گل آرایی، خواننده، اتاق عقد، ورودی تالار و… اشاره نماییم.

علاوه بر این موارد هزینه های دیگری نیز وجود داشته است که باید به آن ها اضافه کنید مثل هزینه های جانبی شامل مالیات، پارکینگ و…

نکته حائز اهمیت اینجاست که این قیمتها در بین تالارهای مختلف به صورت یکسان نیست و بین آن ها تفاوت های نیز وجود داشته است.

برای هر نفر حداقل هزینه چقدر است؟

از مواردی که بخش زیادی از هزینه ها را شامل می شود به شام مرتبط می شود که با توجه به نوع منو غذا متفاوت خواهد بود. به صورت میانگین برای هر نفر وعده غذا با مخلفات 18 هزار تومان خواهد بود و  اگر دو مدل غذا باشد همراه با مخلفات 22 هزار تومان و سه منو 24 هزار تومان و اگر میزان مدل های غذایی زیادتر شود به طبع هزینه ها نیز زیادتر خواهد بود.

بخش دیگری از هزینه ها به شیرینی و میوه ها وابسته است که باز هم هزینه آن ها به شیوه سرو و کیفیت مرتبط خواهد بود. اما برای هر میهمان به صورت میانگین میوه و شیرینی معادل 5 تا 10 هزار تومان خواهد بود.

همه ی این موارد به عنوان بخش های اصلی به شمار می روند و البته یک مراسم عروسی شامل بخش های جانبی مثل نورپردازی ویژه ،موسیقی و… نیز می باشد که با اضافه شدن این خدمات میزان هزینه ها نیز زیادتر می گردد. مثلا اگر شما از گل ارایی استفاده کنید با توجه به مصنوعی یا طبیعی بودن گل می تواند پانصد تا 2 میلیون تومان و در مواردی هزینه های بیشتری برای شما در پی داشته باشد.

در تهران برای برگزاری مراسم عروسی ، با توجه به تالار هزینه ها متفاوت می باشد ولی به صورت میانگین با توجه به اینکه هزینه ها شامل هزینه تالار ، پذیرایی و شام می شود ،برای هر نفر باید معادل 30 تا 60 هزار تومان پرداخت کرد. که اگر تالار انتخاب شده از جمله تالارهای مجلل باشد نیاز است که مبالغ زیادتری پرداخت گردد.

هزینه ورودی سالن های عروسی

در روزهای تعطیل و غیر تعطیل، وسط هفته و اخر هفته ورودی تالار عروسی متفاوت می باشد. در تهران معمولا ورودی سالنها برای وسط هفته ها از حدودا 200 هزار تومان شروع شده و برای اخر هفته ها به 500 هزار تومان خواهد رسید. برای تالارهای که مجلل تر هستند قیمت ورودی ها گاهی تا 3 و 4 میلیون تومان نیز می تواند باشد. برخی از سالن ها ترجیح میدهند که هزینه های ورودی شان را در قسمت های دیگر از خدمتشان در نظر بگیرند و تخفیف های را به مشتریان در هزینه های ورودی تالار میدهند.

برخی از مدیران و اداره کنندگان تالارهای عروسی می گویند که قیمت تالار عروسی به درجه سالن و امکانات آن وابسته است. هزینه قیمت اتاق عقد نیز در تالارهای متوسط شهر تهران از حدودا 500 هزار تومان می باشد و این مبلغ می تواند در تالارهای گران حتی تا حدود 2 میلیون تومان نیز باشد. نوع تزئینات و گل ارایی از مواردی مهمی می باشد که در قیمت اتاق عقد تاثیرگذار است.

باغ عروسی شیک و ارزان شمس العماره کرج با محیطی بسیار شیک و زیبا ، آماده پذیرایی از میهمانان شما می باشد.