سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات مجالس

فریت بار به ونکوور

    نظر

فریت بار به ونکوور 

فریت بار به ونکوور , ارسال بار هوایی به ونکوور , هزینه حمل بار هوایی به ونکوور , ارسال اضافه بار مسافر به ونکوور , حمل هوایی بار از فرودگاه امام خمینی (ره) : شهر ونکوور کشور کانادا در استان بریتیش این کشور قرار دارد . شهر ونکوور جزء مهمترین شهرهای بندرگاهی و یکی از بزرگترین کلانشهرهای غرب کشور پهناور کانادا به حساب می اید . مساحت کلانشهر ونکوور کانادا 67/114 کیلومتر مربع می باشد . این شهر همچنین در حدود 597891 نفر جمعیت دارد .

فریت بار

موقعیت جغرافی شهر بزرگ ونکوور

شهر ونکوور ما بین دلتای رودخانه ی فریزر در قسمت جنوبی و خلیج برووارد در قسمت شمالی قرار دارد . این شهر دارای آب و هوای معتدلی می باشد . مختصات شهر ونکوور در نقشه ی نیز به این صورت است که 49 درجه و 16 دقیقه ی غربی , 123 درجه و 7 دقیقه ی شمالی . شهر ونکوور فاصله ای 167 متری با سطح دریا دارد .

فریت بار به ونکوور

ارسال بار به ونکوور | مسافرت به ونکوور | کانادا

باید در نظر داشته باشید که شهرهای مونترال و ونکوور کانادا از قطب های توریستی و جهانگردی کشور کانادا محسوب می باشند . ونکوور جزء شهرهایی است که هر سال میزبان مسافران زیادی می باشد و جهانگردان و توریست های بسیار زیادی در این کلانشهر تردد می کنند . با این حال افرادی هستند که این شهر را برای مسافرت بلند مدت و اقامت نیز انتخاب کرده اند و در کل مهمترین مسئله ای که برای این افراد وجود دارد ارسال بار به ونکوور می باشد و این به یکی از دغدغه های مسافرت به ونکوور تبدیل شده است . با این حال جای هیچگونه مشکلی وجود ندارد .

بیشتر کسانی که اقامت این شهر را دارند ازشیوه ی ارسال بار به ونکوور آگاهی دارند . ولی درمورد افرادی که برای اولین بار این شهر را به خاطر ویژگی های زیادی که دارد , مقصد مسافرت بلند مدت و اقامت خود برگگزیده اند . این دسته از افراد در نحوه و چگونگی ارسال بار به شهر ونکوور اطلاعات دقیقی ندارند . در زیر به تشریح خدماتی که شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه به منظور ارسال بار به شهر ونکوور کانادا را ارائه می دهد می پردازیم .

( توسیه می شود که قبل از هر اقدام به ارسال بار به ونکوور با کارشناسان شرکت فریت بار پادمیرا راه تماس حاصل فرمایید و از مشورت های لازم در ارسال بار به ونکوور استفاده کنید .)

خدمات شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه برای فریت بار به ونکوور

بسته بندی بار / ارسال بارهوایی به ونکوور

معمولا افرادی که قصد مسافرت بلند مدت و ارسال بار به ونکوور کانادا را دارند , بیشتر ازاین مورد نگرانی هایی دارند که امکان دارد به بار ارسالی آنها در طول و مدت مسیر آسیب و صدمه های احتمالی وارد گردد . خدماتی که شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه در رابطه بابسته بندی ارائه داده است , این شرکت با استفاده از کارتن هایی از نوع مرغوب جهت فریت بار و بسته بندی لوازم شخصی و اسباب و اثاثیه ی منزل و …

همچنین سود بردن و استفاده کردن از افراد متخصص و کارآمد و با تجربه در زمینه ی بسته بندی تا به امروز بهترین خدمات را برای کسانی که قصد مسافرت بلند مدت و ارسال بار هوایی به شهر ونکوور کانادا را داشته اند ارائه کرده و شهروندان ومسافران ایرانی که در این رابطه نگرانی هایی داشته اند را آسوده خاطر کرده است .

سایر خدمات شرکت فریت بار و حمل بار هوایی برای فریت بار به ونکوور

  • بسته بندی تمامی لوازم شخصی و اسباب و اثاثیه ی منزل اعم از طروف های شکستنی , کتاب و کتابخانه و لباس های محبوب شما در محل و به صورت کاملا اصولی و استاندارد .
  • بارگیری برای ارسال بار به ونکوور
  • انجام دادن کارهای مربوط به امورات و تشریفات گمرکی با و بدون حضور خود مسافر : تعدادی از مسافران به منظور انجام دادن امورات گمرکی , ضروری میدانند که کارشناس فریت بار را شخصا همراهی کنند . با این حال بیشتر مسافران همراه شدن با کارشناس فریت بار در انجام تشریفات گمرکی را ضروری ندانسته و تمام امور را بر عهده ی فریت بار قرار می دهند . تمامی کارها مطابق با خواست مشتری صورت می گیرد و هدف تمامی کارکنان و پرسنل و عوامل شرکت خدماتی فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه کسب رضایت مشتری می باشد .
  • پالت بندی محموله ی ارسالی در صورت لزوم : به منظور جلوگیری از هرگونه آسیب و صدمه های احتمالی وارده به بار ارسالی , پس ازاتمام کارهای مربوط به تشریفات گمرکی , بر حسب نیاز و در صورت لزوم و تایید کارشناسان ففریت بار محموله ی ارسالی پالت بندی می شود . تمامی این کارها همانند تمامی مراحل فریت بار به ونکوور بر عهده ی شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه می باشد .
  • در آخر اخذ بارنامه به منظور ارسال بار به ونکوور , شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا راه مسئولیت اخذ بارنامه از شرکت هایی هواپیمایی مانند شرکت هواپیمایی امارات , ترکیش ایرلاینز , لوفتهانزا و غیره ….. در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه ی بسیار پایین , به منظور ارسال بار به ونکوور کانادا را بر عهده دارد .

*** توجه

توجه داشته باشید که ارسال بار هوایی به ونکوور مطابق قوانین فریت بار کشور کانادا صورت می گیرد . لازم به توضیح است که همه ی قوانین مربوط به فریت بار در همه ی فرودگاه های کشور کانادا به طور یکسان اعمال می شوند .

بیشتر بدانید : فریت بار به کانادا

فرودگاه بین المللی ونکوور

فرودگاه بین المللی ونکوور یک فرودگاه همگانی از نظر فریت بار , کارگو و مسافربری می باشد . جالب است که فرودگاه بین المللی ونکوور کانادا جزء زیباترین فرودگاه های کل دنیا می باشد . بر اساس آماری که در سال 2011 انتشار یافته و به ثبت رسیده در حدود 17 میلیون مسافر در این فرودگاه بین المللی زیبا تردد داشته اند . فاصله ای که فرودگاه بین المللی و زیبای ونکوور کانادا با سطح دارد 4 متر است . این فرودگاه ی زیبای بین المللی یک باند فرود از جنس به تن به طول 3029 متر را دارد . این فرودگاه راه ارتباطی و کیب در آمد در بیش از 99 مقصد در کانادا , ایالات متحده ی امریکا و دیگر نقاط جهان می باشد . گفتنی است که فرودگاه زیبا و بین المللی ونکوور کانادا به بیش از 62 شرکت هواپیمایی موجود در سراسر دنیا سرویس دهی دارد .

کد سازمان یاتا برای فرودگاه بین المللی ونکوور کانادا YVR می باشد .

 

فریت بار به سیدنی , فریت بار به امریکافریت بار به کانادا ,

 ارسال بار هوایی به امریکا  , ارسال بار هوایی به استرالیا , ارسال بار هوایی به کانادا

فریت بار فرودگاه امام  , فرودگاه امام خمینی ,  فریت فرودگاه امام خمینی , ارسال بار هوایی به مونترال