سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات مجالس

الکتروموتور زیمنس |SIEMENS

    نظر

الکتروموتور زیمنس |SIEMENS

الکتروموتور زیمنس , لیست قیمت الکتروموتور زیمنس , نمایندگی فروش الکتروموتورهای زیمنس , کاتالوگ محصولات الکتروموتور زیمنس , قیمت موتور الکتریکی زیمنس , تامین کننده الکتروموتور زیمنس در تهران و کرج

الکتروموتور زیمنس

فروشگاه ماشین آلات صنعتی

بی شک نام زیمنس به گوش همه ایرانیان رسیده است . زیمنس یکی از بزرگترین شرکت های صنعتی جهان است که تقریبا در تمام صنایع بزرگ و کوچک دنیا سهم بزرگی را ایفا می کند . از طراحی و تولید الکتروموتور گرفته تا ساخت لوکوموتیو های بزرگ و… . هلیدینگ بزرگ زیمنس در سال 1847 فعالیت خود را در آلمان آغاز کرد و با توسعه فعالیت های خود در عرصه صنعت و فناوری امروزه تبدیل به یکی از بزرگترین شرکتهای صنعتی جهان شده است . فعالیت زیمنس امروزه در زمینه صنعت قطار و ریل , برق و اتوماسیون صنعتی , انواع لوازم خانگی , تجهیزات مخابرات و نورپردازی , سیستم های خودکار ساز , تجهیزات پزشکی و سامانه های اعلام حریق می باشد .

دیزل ژنراتور پرکینز , دیزل ژنراتور ولوو پنتا , پمپ سایر , دروگر , چمن زن , پمپ لجن کش

کاربردهای الکتروموتور زیمنس

مهمترین شاخصه شرکت زیمنس تولید محصولاتی با کیفیت و استاندارد در تنوع زیاد با طول عمر بالا می باشد . یکی از محصولات ارزنده اسن شرکت الکتروموتور زیمنس است . که کاربردی بسیار دارد از جمله :

استفاده در پمپ , صنایع تولیدی , کمپرسور , تجهیزات بالابری , صنایع سیمان , پتروشیمی , سرامیک , خودروسازی و …

اکثر الکتروموتورهای زیمنس در کشور چک تولید می شود . دلیل محبوبیت الکتروموتور زیمنس همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم تنوع بالای در توان های مختلف این محصول است . به صورتی که طیف تولید الکتروموتور زیمنس از 0?09 کیلو وات تا 4000 کیلوات ودر دروهای 750 , 1000 , 1500 و 3000 تولید و عرضه می شود.

***نکته

الکتروموتور زیمنس طبق استاندارد های IEC یا NEMA با راندمان بالا و خیلی جمع و جور در چهار کلاس IE1 , IE2 ,IE3 ,IE4 تولید می شود. جنس بدنه الکتروموتور زیمنس بستگی به سایز آن دارد و از نوع چدنی و یا آلومینیوم می باشد . اکثر سایزهای بزرگ از جنس چدن می باشند.

ویژگی های الکتروموتور زیمنس

  • طول عمر بالا
  • راندمان انرژی بالا
  • قابل اطمینان در شرایط سخت کاری
  • کیفیت عالی محصول
  • مصرف انرژی پایین
  • بسیار جمع و جور