سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات مجالس

دیزل ژنراتور کوپله فابریک

    نظر

دیزل ژنراتور کوپله فابریک

دیزل ژنراتور کوپله فابریک , قیمت دیزل ژنراتور کوپله فابریک , تهیه دیزل ژنراتور کوپله فابریک , خرید و فروش دیزل ژنراتور کوپله فابریک در تهران : حتما شما هم این توصیه ها را شنیده اید.

  • آیا این گفته علمی است ،یا بازاری و …؟
  • اصولا چه نوع دیزل ژنراتوری را دیزل ژنراتور کوپله فابریک می گویند؟
  • دلیل قیمت بالای دیزل ژنراتور کوپله فابریک در کیفیت آن می باشدویا به علت تعرفه های گمرکی؟
  • می توانند از عبارت دیزل ژنراتور کوپله فابریک (غیر ایرانی ) سوء استفاده کنند؟وچطور می شود از این کار جلوگیری کرد؟
  • علت حمایت بعضی ها از کوپله فابریک (غیر ایرانی ) چه چیز می تواند باشد؟
  • دیزل ژنراتور کوپله فابریک (غیر ایرانی )چه معایب وضعف هایی می تواند داشته باشد؟

سوالاتی که در بالا مطرح شد اغلب سوالاتی می باشند که در ذهن اغلب مخاطبان وجود دارند،ما در ادامه این مطلب تلاش خواهیم کرد که به صورت بسیار کوتاه به سوالات فوق پاسخ دهیم ولی قبل از آن بهتر است که شما را با مفهوم کوپله در صنعت دیزل ژنراتور آشنا نماییم.

دیزل ژنراتور کوپله فابریک

دیزل ژنراتور کوپله فابریک

بیشتر بدانید : دیزل ژنراتور

کوپله کردن دیزل ژنراتور به چه معنایی می باشد؟

متصل کردن موتور دیزل و ژنراتور به هم ونصب آن بر روی یک شاسی (Structure) فلزی وقرار دادن یک تابلو کنترل را در کنار آن به اصطلاح کوپلینگ دیزل ژنراتور می گویند.در سالیان قبل از ژنراتورهای دو سر بلبرینگ در صنعت تولید دیزل ژنراتور استفاده می شده است.واین ژنراتورها این قابلیت را نداشتند که به طور مستقیم به دیزل متصل (کوپل) شوند.بنابراین برای اتصال (کوپل) ژنراتور به دیزل نیاز به ساخت یک قطعه به نام کوپلینگ بود.(نقش این قطعه همانند تبدیل که جهت اتصال لوله های آب با ابعاد مختلف به هم را ایفا می نماید.)

و همین طور قبلا کیفیت کار تراشکار ودستگاه تراش بر روی بالانس بودن واسط کوپلینگ و لرزه و کیفیت دستگاه اثرگذار بود.

قبلاً به علت کم کاری تولید کنندگان داخلی ،کارفرمایان دیزل ژنراتور های فتبریک (خارجی )را بر دیزل ژنراتورهای ساخت داخل ارجع می دانستند.

در حال حاضر دیزل ژنراتور ها چگونه به هم کوپله می شوند؟

امروزه با تولید و ورود دیزل ژنراتورهای یک سر بلبرینگ به این صنعت،دیزل و ژنراتور به طور مستقیم وبدون اینکه نیازی به واسط (کوپلینگ) داشته باشند و تنها با بستن تعداد مشخصی پیچ به هم متصل می شوند.وعملاً در حال حاضر با ورود ژنراتور های یک سر بلبرینگ مبحثی به نام فابریک نباید در صنعت دیزل ژنراتور مطرح باشد.

وباید بگوییم که اصطلاح دیزل ژنراتور کوپله فابریک (غیر ایرانی )نیز از آن هنگام در بین کارفرمایان مصطلح شد.ولی عملا امروزه هیچ گونه تفاوتی بین کوپله (اتصال) دیزل و ژنراتور هیچ دو شرکتی وجود ندارد.امروزه انچه موجب تفاوت در کوپله دیزل زنراتور می گردد ؛نوع برند وکیفیت متعلقات جانبی می باشد که در کوپله (اتصال) که در انتهای متن آمده است.

پکیجر های (Packager) دیزل ژنراتور چه شرکت هایی می باشند؟

اصولاً هیچ یک از شرکت های سازنده دیزل مانند دیزل ژنراتور پرکینز ،کامینز ،…ویا سازندگان ژنراتور همانند استمفورد ،مکالته و…تولید کننده دیزل ژنراتور نمی باشند. باید بگوییم که یک تعداد شرکت در دنیا وجود دارند که تنها در صنعت کوپله دیزل ژنراتور فعالیت می کنند.این شرکت ها اغلب موتور دیزل و ژنراتور مور نیاز خود را به به صورت جداگانه از سازندگان موتور دیزل و سازندگان ژنراتور خریداری کرده و آنها را به همدیگر کوپل نموده و دیزل ژنراتور را به نام تجاری خود به بازار عرضه می دارند.

می توانیم از کوپله کاران بزرگ صنعت دیزل ژنراتور برندهای اف.جی.ویلسون(FG Wilson) و کامینز پاور(Cummins Power) انگلستان والمپین (Olympyan) را نام ببریم.شرکت های تولید کننده (کوپله کار ) دیزل ژنراتور در اصطلاح پکیجر (Packager) می گویند.