سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات مجالس

انتخاب تشریفات عروسی

    نظر

انتخاب تشریفات عروسی

 انتخاب تشریفات عروسی , در انتخاب موسسه تشریفات و باغ تالار عروسی چه سوالاتی را باید از خود بپرسیم؟ : بطبع خانواده ها و عروس و دامادها برای برگزاری یک مراسم عروسی زیبا و باشکوه و به یاد ماندنی نیاز به راهنمایی و کمک موسسات تشریفات مجالس عروسی دارند. و برای این کار نیز می توانند به طور مستقیم از کارشناسانی که در برخی از این موسسات حضور دارند مشاوره بگیرند.

انتخاب تشریفات عروسی

در این روش انها می توانند به طور مستقیم تمامی قیمت ها ونحوه و چگونگی ارائه ی خدمات را از خود فردی که انها را اجرا خواهد کرد بشنوند.وتصمیم بگیرند.ولی با تمام این حرف ها باز احتمالا در هنگام انتخاب موسسات مربوط به تشریفات عروسی وبهترین انها یک سری سئوالات برای انها پیش خواهد امد که از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

بیشتر بدانید : تشریفات عروسی در تهران

مهمترین و اولین قدمی که انها باید برای برگزاری یک مراسم خوب وبه یاد ماندنی باید انجام دهند این است که یک باغ تالار و یک موسسه تشریفات خوب وشناخته شده که قبلا امتحان خود را پس داده وقابل اعتماد است برای این کار انتخاب کنندوتمام اجرای مراسم را به انها بسپارند وخود نیز به این کار نظارت کننند.واگر یک سری ایده نیز از قبل برای برگزاری مراسم عروسی خود در ذهن دارند میتوانند ان را در اختیار مجری عروسی قرار دهند تا در صورت امکان ان ایده را در عروسیشان به کار گیرد.

چنان چه دوست دارید که یک مراسم عروسی زیبا وبدون هر گونه عیب ونقص وبا شکوه داشته باشید باید صبر وحوصله به خرج داده ویک موسسه تشریفاتی شایسته و مناسب برای این کار انتخاب کنید.چندین عامل در انتخاب یک موسسه تشریفاتی خوب ومناسب دخالت دارند که اولین و با اهمیت ترین ان توجه کردن به بودجه ی خود می باشد.که ما سعی می کنیم ان را برای شما توضیح دهیم.

شما عزیزان باید در گام نخست سطح بودجه ی خود را تعیین کنید وببینید که چه مقدار بودجه را می توانید برای این کار اختصاص دهید وسپس با توجه به میزان بودجه ی اختصاصی خود به دنبال یک موسسه تشریفات مناسب و سازگار با بودجه تان که دارای خدمات خوب وشایسته ای نیز باشند .باشید.احتمالا این کار برای شما وقت گیر خواهد بود چون باید به تعداد زیادی موسسه مراجعه کنید ونوع خدمات وهزینه هایی که در مقابل این خدمات را دریافت میکنن را باه مقایسه کنید.

تالار عروسی تهران

انتخاب بهترین باغ یا تالار عروسی در  : تالار عروسی تهران

بهترین ان را انتخاب کنید. ولی باید در ان صبر وحوصله ی زیاد ودقت فراونی به خرج دهید تا جایی را که مد نظرتان است وبابودجه شما هم خوانی دارد بتوانید پیدا کنید.وبه هدفتان که پیدا کردن یک موسسه تشریفاتی با امکانات وخدمات خوب وسازگار با توان مالی شما است بتوانید برسید.

چه سوالاتی را شما باید از برگزار کنندگان مراسم عروسی داشته باشید؟

سابقه ی کاری شما در این زمینه چقدر است وشما چه مدت است که مشغوله این کارید؟وآیا به اندازه ی کافی تجربه در این زمینه دارید؟

علت انتخاب این شغل شما چه بود (آیا علاقه ی خاصی داشتید ویا در زمینه ی مدیریتی قوی بودید؟)

حقوق شما در مقابل خدماتی که برای این مجالس انجام می دهید چقدر است؟

تعداد اقساط هزینه ی قرارداد چقدر است وما برای پرداخت ان چقدر فرصت داریم؟ودر صورت تاخیر در پرداخت چه می شود؟

از این لحظه به بعد وتا زمان برگزاری مراسم ما باید چند جلسه باهم داشته باشیم؟وچند بار همدیگر را ملاقات کنیم؟

برای ما امکان بررسی وتست خدمات شما از نزدیک وجود دارد؟

این امکان برای ما وجود دارد که بتوانیم به طور مستقیم با ارائه دهندگان خدمات ملاقات کرده وبا انها صحبت وگفتگو داشته باشیم؟ونکاتی را در مورد پذیرایی به انها گوش زد شویم؟

در ان روز مهماندارها وآشپز ها چه لباس فرم هایی را به تن خواهند داشت؟وبه چه رنگی خواهد بود؟

روز مراسم عروسی ما شما از چه ساعتی شروع به انجام کار خواهید کرد ومدیریت وخود شما از چه زمانی در تالار حضور خواهید داشت؟

وسایل پذیرایی مانند میوه وشیرینی وآجیل وغذاها ودسرها ونوشیدنی ها و… را ما باید خودمان تهیه کنیم ویا انها تهیه خواهند کرد وهزینه ی ان را دریافت خواهند کرد؟

چنان چه شما بعد از عقد قرار داد نتوانید به ما خدمات ارائه دهید واختمالا مشکلی برای شما پیش آید.آیا این امکان برای شما وجود دارد که از یک موسسه همکار دیگر در خواست کنید که این کار را برای ما انجام دهدوعروسی ما را برگزار کند؟ ومسئولیت ان را به عهده بگیرد؟

آیا اسامی همه ی کسانی که در مراسم ما به ارائه ی خدمات خواهند پرداخت مانند مهمان داران ودربان سالن واشپز ها ومجری مراسم و… در قرارداد ثبت خواهد شد یا نه؟

برای شما این امکان وجود دارد که بعد از عقد قرارداد ارائه دهندگان خدمات ویا همان میهمان داران را عوض کنید وایا برای این کار خسارت خواهید گرفت ودر صورت گرفتن خسارت مقدار ان چقدر است؟

ان دسته از مواردی که با برگزار کننده باید در قرارداد ثبت شود:

  • برای برگزاری مراسم عروسی هزینه به چه صورتی پرداخت خواهد شد؟(اقساط ساعتی بیعانه)یا به چه صورتی؟
  • ما باید چند جلسه با موسسه ارائه ی تشریفات عروسی دیدار وگفتگو داشته باشیم وانها را ملاقات کنیم؟

انها باید نام ارائه دهندگان خدمات ( تشریفات عروسی ) را در قرار داد ثبت وذکر کنندودر مورد خدمات هر کدام از انها توضیحاتی نوشته شودوهر هزینه ای برای این کار توسط موسسه برگزاری می شود باید ان را در قرار داد قید کنند.

مهمترین مطلب نیز این است که حتما و صد در صد باید تاریخ وروز برگزاری عروسی در قرار داد ثبت شود.

همچنین باید در قرار داد اطلاعات شما وتلفن تماس شما نوشته شود تا هر وقت که ان موسسه خواست با شما ارتباط داشته باشد وبا شما جلسه تشکیل دهد بتواند به شما دست رسی داشته باشد.وبه راحتی با شما تماس بگیرد.

در صورت لزوم باید در قرار داد شرایطی که برای تغییر موارد قرارداد نیاز است وهمین طور شرایط قرار داد جدید نوشته شده باشد.

وهمین طور باید در قرار داد نوشته شود که در چه صورتی وبا چه شرایطی دو طرف می توانند قرارداد را نقض کنند.

ودر پایان کار نیز هم باید شما وهم مدیریت اجرا کننده ی تالار پای قرار داد را امضا ویا مهر کنید.

امیدوارم که شما در انتخاب موسسه برگزاری مراسم عروسی خود بتوانید از نکته های ذکر شده در بالا استفاده ی مفیدی بکنید.


برای انتخاب بهترین موسسه تشریفات عروسی در سایت راهنمای عروسی , عروس سیتی به لینک زیر مراجعه کنید : خدمات مجالس عروسی