سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات مجالس

فریت بار به اتاوا

    نظر

فریت بار به اتاوا

ارسال بار هوایی  به آتاوا  , فریت بار به آتاوا ، هزینه و قیمت ارسال اضافه بار مسافری با هواپیما به آتاوا ، آسان کارگو : آتاوا با مساحتی 277813 کیلومتر مربع و با داشتن 859704 نفر جمعیت پایتخت کشور بزرگ کانادا می باشد. (این آمار خود شهر آتاوا می باشد ) پس بدیهی می باشد که مرکز مجلس شورای کانادا و دولت فدرال نیز می باشد . این شهر از نظر آب و هوایی یکی از سردترین نقطه های جهان بشمار می آید . مردم این شهر به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

آتاوا در شمال شرقی شهر تورنتو و غرب مونترال و در کنار رودخانه آتاوا واقع شده است . این شهر هم مرز با استان های آنتاریو و کبک نیز می باشد .

فریت بار به اتاوا?

مسافرت و مهاجرت به آتاوا ، فریت بار به آتاوا پایتخت کانادا

این شهر با داشتن دانشگاه های زیاد و معتبر یکی از شهر های مهم و برتر در آمریکای شمالی برای ادامه تحصیل می باشد .اینئ شهر میزبان تعداد زیادی از دانشجوها از سرتاسر جهان می باشد. دانشگاه های مهم این شهر دانشگاه کارلتون و دانشگاه آتاوا می باشد . طبق آماری که شهرداری این شهر اعلام کرده است حدود 150000 نفر دانشجو در این شهر مشغول به تحصیل می باشند . اکثرا مسافرین کشور ما به این شهر نیز به قصد ادامه تحصیل به شهر مسافرت می کنند .
هر ساله تعداد افرادی که از کشور ما به این شهر برای تحصیل می روند افزوده می شود ولی اکثر دانشجو هایی که برای اولین بار به این شهر مسافرت می کنند هنوز اطلاعات کافی را در باره مسافرت به این شهر را ندارند . دانشجویان عزیز می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرند و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.
خدمات شرکت هوایی آسان کارگو به مسافرین محترم شهر آتاوا
مهمترین دغدغه مسافرین و یا مهاجرین که قصد رفتن به این شهر را دارند این است که ترس از مفقود شدن و یا آسیب دیدن لوازم خود دارند. خدمات بار هوایی ما با استفاده از لوازم بسته بندی استاندارد و بهره مندی از افراد کاربلد در این زمینه کالاهای شما را به گونه ای بسته بندی می کنند که هیچ آسیبی در حمل و نقل به انها وارد نشود .

از دیگر خدمات شرکت هواپیمایی آسان کارگو برای ارسال بار به آتاوا:

  • اگر لوازم و وسایل شما خانگی باشد بسته بندی آنها به صورت بسیار استاندارد در منزل شما صورت می گیرد.
  • بارگیری لوازم بسته بندی شده برای ارسال بار هوایی
  • رفتن به دنبال کار ها و مراحل گمرکی ارسال بار هوایی به پایتخت کانادا ، آتاوا : در اینجا بعضی از افراد خواهان این هستند که خودشان در همه مراحل انجام تشریفات گمرکی در کنار کارشناسان شرکت بار هوایی ما باشند و افرادی نیز انجام اینکار را کاملا در اختیار کارشناسان ما قرار می دهند. در کل ما سعی می کنیم مشتری کاملا از ما راضی باشد و هرکاری که صلاح می داند انجام دهد.
  • گاهی مواقع که بار زیاد باشد به پالت نیاز می شود در این صورت بار را پالت بندی می کنیم که در اینجا از اسیب دیدگی لوازم خیلی خوب جلوگیری می شود. خدمات بار هوایی ما این وظیفه را نیز بر عهده دارد.
  • در اخرین مرحله اقدام برای گرفتن بار نامه : شرکت بار هوایی ما در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه بارنامه ارسال بار به شهر آتاوا را برای شما تهیه می کند.

***نکته

قوانین ارسال بار به آتاوا همان قوانین فریت بار به کانادا می باشد و تمام فرودگاه های این کشور تابع یک قانون می باشند.

فرودگاه بین المللی مک دونالد کارتیه آتاوا

مک دونالد یک فرودگاه بین المللی و همگانی می باشد . این فرودگه در جنوب استان قرار دارد و در ده کیلومتری دریا ساخته شده است . این فرودگاه ششمین فرودگاه شلوغ و پر رفت و آمد کشور مانادا می باشد که در سال 2012 آماری که داشته ایم اینگونه بود که حدود 4685956 نفر مسافر از این فرودگاه رفت و آمد داشتند.

کدهای سازمانی یاتا و ایکائو برای این فرودگاه به ترتیب YOW و CYOW می باشد .

اطلاعاتی در رابطه با ارسال بار به کانادا و شهر های آن :

کشور کانادا یکی از زیباترین کشورها می باشد که شهرهای بزرگ و زیبایی دارد که هر کدام نیز جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که باعث می شود هر ساله افراد زیادی به این کشور مسافرت کنند . از شهر های مهم بزرگ این کشور می توان به تورنتو ، ونکوور ، مونترآل ، کلگری، ادمونتون و غیره اشاره کرد. افرادی که می خواهند به این کشور مهاجرت و یا مسافرت کنند بعد پشت سر گذاشتن کارهای اداری برای گرفتن ویزا برای این کشود حتما لوازم و وسایلی دارند که برایشان مهم هستند و دوست دارند آنها را به همراه خود به این کشور ببرند . برای فرستادن کالاهای خود باید از شرکت های هوایی بهره مند شوند تا لوازم خود را با خیالی اسوده به کانادا بفرستند .

یکی از مهمترین قانون های ارسال بار به کشور کانادا اینگونه می باشد که بعد از ورود به این کشور باید به گمرک کشور مقصد مراجعه کرده و فرمی به نام دیکلریشن را پر کنند که یکی از ملزومات ارسال بار به کانادا می باشد ، که با این کار افراد تا چهار سال می توانند لوازم خود را بین دو کشور بدون پرداخت هزینه ای به گمرک فریت کنند.

مسافرین و مهاجرین عزیز باید توجه داشته باشند که هر کالایی که از ایران به کشور کانادا فرستاده می شود حتما مدارکی را به شما می دهند مانند لیست بسته بندی و بارنامه به مسافر و یا مهاجر می دهند که در هنگام دریافت بار باید درست داشته باشند . این نکته هم قابل ذکر می باشد که بعد از رسیدن بار به فرودگاه باید طی 48 ساعت آن را دریافت کنید در غیر این صورت با محاسبه وزن و حجم بار هزینه انبار داری را از شما خواهند گرفت .

اما اگر فرد مورد نظر به موقع به دریافت کالای خود اقدام کند فقط هزینه ای حدود 30 یا 40 دلار به آنها تقبل می کنند که بابت هزینه دریافت قبض انبار و بارنامه به شرکت هوایی می باشد . این هزینه به وزن بار ارتباطی ندارد و باید پرداخت شود ، اگر در مواردی بار شما وزن بیشتر و حجم بیشتری داشته باشد هزینه مازادی برای جابجای ( لیفتراک و کاگری و ..) از شما خواهند گرفت .

حمل بار فریت شده بعد تحویل به محل اقامت

بعد از طی کردن مراحل تحویل بار و دریافت کردن بار فریت شدهع خود باید به این نکته توجه داشته باشند که این بار باید به محل اقامت خود انتقال یابد برای این کار شما دو راه دارید :

  1. اجاره کردن وانت یا ون از فرودگاه که هزینه بالایی دارد
  2. اجاره کردن U-Haul که در اندازه های مختلف در دسترس می باشد . این نوع ماشین ها از نوع ماشین های حمل و نقلی می باشند که برای مشتریان توسط حمل و نقل داخلی اجاره داده می شوند که هزینه مناسبتری در مقایسه با گزینه بالا را دارد . شرکت خدمات بار هوایی آسان کار گو این گزینه را برای شما پیشنهاد خواهد کرد .

در اینجا می توانیم اضافه کنیم که اگر خود فرد وسیله ای برای حمل بار خود داشته باشد هیچ هزینه ای پرداخت نخواهد کرد.