سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات مجالس

پزشکان متخصص

    نظر

متخصص زنان
متخصص زنان جهت درمان بیماری های جنسی و مشکلات خاص زنان همیشه در مطب ها و کیلینیک ها حاضر می باشد اما چرا خانم ها جهت معاینه و چکاب به سراغ این متخصص نمی روند جای سوال دار.ما در ایم مقاله سعی داریم تا شک وشبهه های خانم ها را در مورد برخی مسائل درمانی و بهداشتی زنان برطرف نماییم.

متخصص مغز واعصاب (نورولوژی)

متخصصان مغز واعصاب به درمان غیر جراحی بیماری های مغز و اعصاب و عضلات می پردازند و در صورت لزوم به جراحی در موارد خاص بیمار را به جراح ارجاع می دهند. مشکلاتی که باید در صورت مشاهده به متخصص مغز و اعصاب (نورولوژیست) مراجعه نمود:

  • سردرد و سرگیجه
  • فراموشی و اختلالات حافظه
  • تشنج و اختلالات سطح هوشیاری (غش کردن)
  • اختلالات خواب
  • داشتن لرزش در بدن (رعشه) یا کندی حرکات
  • پایین آمدن یا اختلال در سطح هوشیاری
  • فلج ویا ضعف در دست و پا
  • داشتن کمر درد
  • مورمور شدن ویا گزگز دست ها وپاها

اورولوژی چه نوع تخصصی می باشد و ما چه هنگام باید به یک اورولوژیست مراجعه نماییم؟

در این متن ما سعی خواهیم کرد که یک نگاهی به کارهایی که اورولوژیست ها انجام میدهند داشته باشیم . همین طور زمانی را که لازم است ما به یکی از متخصصین این رشته مراجعه داشته باشیم را بررسی نماییم. از زمان های قدیم ودر زمان مصریان باستان و یونانیان ،اطبا اغلب رنگ و بو و بافت ادرار را مورد بررسی قرار می دادند و همین طور به دنبال جباب ،خون و سایر نشانه های بیماری بودند.امروزه یک رشته تخصص پزشکی بر سلامت دستگاه ادراری متمرکز شده است که به آن تخصص اورولوژی می گویند.

ارتوپدی چه نوع رشته ای می باشد؟

در واقع ارتوپدی یکی از شاخه های پزشکی می باشد که روی تشخیص ،مراقبت و درمان بیماران مبتلا به اختلالات سیستم اسکلتی عضلانی ( استخوان ها ،مفاصل ،لیگامان ها ،تاندون ها واعصاب ) کار می کند و به پزشکان متخصص در این رشته جراح ارتوپد می گویند.جراحان ارتوپد در همه جوانب مراقبت سلامت سیستم اسکلتی عضلانی با به کار بردن متده ای پزشکی ،فیزیکی ،توانبخشی و همین طور جراحی ایفای نقش مینمایند.با وجود این که همه متخصصان ارتوپد با همه ابعاد سیستم اسکلتی عضلانی آشنایی دارند ولی بسیاری از آن ها در ناحیه خاصی از بدن مانند ستون فقرات ،لگن ،زانو،پا،دست ،شانه و ارنج ،دارای تخصص می باشندو همین طور ممکن است که جراحان ارتوپد در یک زمینه کاری خاص مانند کودکان ،جراحی های ترمیمی ،جراحت ها ،تومورشناسی (تومورهای استخوانی )یا پزشکی ورزشی متمرکز شده وکار کنند.

وظایف متخصصان گوش ، حلق و بینی چیست ؟

متخصص گوش ، حلق و بینی علاوه بر این که به بیاری های تنفسی ، گوش ، حلق و بینی تسلط کامل دارند می توانند بیماری های حنجره ، سینوس ها و ساختار صورت و گردن را نیز تشخیص داده و درمان کنند . متخصصین گوش ، حلق و بینی دوره های آموزشی در ارتباط با درمان های گفتاری و شنوایی را طی کرده اند . وظایف این متخصصان به نوع بیماری و تخصص اضافی که دارند بستگی دارد و با در نظر گرفتن شرایط کارهای خود را انجام خواهند داد .

متخصص داخلی چه نوع پزشکی می باشد؟

متخصص داخلی : در این اینجا باید بگوییم که متخصص داخلی در پیشگیری ،تشخیص و درمان بیماری های بزرگسالان متخصص می باشد.

هنگامی که شما نمی دانید بیماری تان مربوط به کدام بخش بدتان است و منشا بیماری را نمی دانید ،باید به متخصص داخلی مراجعه نمایید این متخصص با سایر پزشکان در ارتباط می باشد و می تواند بیمار را به پزشک مربوطه ارجاع دهد و از بیماران حمایت نماید. پزشک داخلی و یا همان متخصص داخلی دارای علم و تجربه بیشتری می باشد .این متخصص می تواند بیماری هایی که بر اندام های مختلف و سیستم بدن تاثیر گذار می باشند را بررسی کرده و منشا ء بیماری را تشخیص دهد.

کلینیک دندانپزشیکی

کلینیک دندانپزشکی درمان تایم , متشکل از دندانپزشکان فوق متخصص می باشد که آماده ارائه تمامی خدمات دندانپزشکی :

ارتودنسی  و ترمیم دندان

ایمپلنت دندان

عصب کشی و درمان ریشه دندان

جراحی فک و صورت

جراحی لثه

کلینیک دندانپزشکی درمان تایم ارئه دهنده بهترین خدمات دندانپزشکی زیبایی با استفاده از تجهیزات بروز دنیا می باشد.

برای برخورداری از خدمات دندانپزشکی و سلامت دهان و دندان می توانید همین الان پزشک خود را انتخاب کنید.