سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات مجالس

بهترین فصل برای کاشت مو

    نظر

بهترین فصل برای کاشت مو

بهترین فصل برای کاشت مو چه زمانی است؟ :  زیبایی یکی از مواردی است که هرکسی این روزها به آن دقت می کند و به اصطلاح دوست دارد زیبایی خود را تکمیل کند. مو به عنوان یکی از مهم ترین عامل ها در زیبایی هر شخصی است و افرادی که دچار ریزش مو یا طاسی هستند همیشه سعی می کنند روشی را پیدا کنند تا مشکلشان برطرف شود.لازم است بدانید که کاشت مو روش های متعددی دارد.

بهترین فصل برای کاشت مو


اگر شما هم از دسته افرادی هستید که دوست دارید کاشت مو را انجام بدهید باید اطلاعاتی را در این زمینه کسب کنید.افرادی که بدون کسب اطلاعات به سراغ کاری می روند نمی توانند نتایج صد در صد رضایت کننده ی را کسب کنند. شاید همیشه برای شما سوال باشد که چه زمانی مناسب است تا شما کاشت مو را انجام بدهید. در جواب این سوال باید بدانید که اصلا فصلی برای کاشت مو مطرح نیست و شما هر زمانی که اراده کنید می توانید کاشت مو را انجام بدهید.

برخی از افراد می گویند در زمستان اگر مو کاشته شود موهایتان ممکن است کم تراکم باشد یا کاشت مو در بهار سبب پرپشتی مو می شود اصلا چنین چیزی صحت ندارد و ما عنوان بهترین فصل کاشت مو را نداریم.
یکی از بهترین ملاک ها برای کاشت مو این است که از بهترین روش استفاده شود و امروزه روش sut به عنوان یکی از بهترین روش های شناخته شده است که در یک جلسه می توان تا 14000تار مو کاشت و کاملا بدون خونریزی، درد ، بدون دوران نقاهت است.

از این رو تمامی فصول برای عمل کاشت مو مناسب است و بر اساس فرصت و وقتی که متقاضی کاشت مو نیاز دارد می تواند هر فصل و ماهی از سال را برای ترمیم و کاست مو انتخاب کند.


کلینیک کاشت مو و ترمیم موی زولفینه آماده ارائه خدمات درمانی به هموطنان عزیز در سراسر کشور می باشد. تخصص و تجربه ما به همراه نمونه فعالیت های ما می تواند نمایانگر این موضوع باشد .

برچسب ها: , , , , , , ,