سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات مجالس

بسته بندی چاقو ها و لوازم نوک تیز در اسباب کشی

    نظر

بسته بندی چاقو ها و لوازم نوک تیز در اسباب کشی

بسته بندی چاقو ها و لوازم نوک تیز در اسباب کشی :  اگر قصد جلبجایی و اثاث کشی دارید برای یک جابجایی ایمن و مطمئن نیاز به رعایت بعضی از نکات اتوبار و باربری در هنگام بسته بندی دارید , به طور حتم برای بسته بندی وسایلی که به راحتی بسته بندی می شوند را شروع می کنید و بعد از ان برای بسته بندی حرفه ای وسایل سخت نیاز به راهنمایی و نکات اتوبار و باربری دارید , اما در این میان شما مطمئنن به آشپزخانه نیز خواهید رسید . رعایت تمامی نکات اتوبار و باربری در امر بسته بندی به شما مکم می کند که یک بسته بندی کاملا ایده آل و بدون خطر داشته باشید.

بسته بندی لوازم تیز

آشپزخانه یکی از سخت ترین بخش در هنگام بسته بندی و جابجایی است , آشپزخانه به دلیل این که تعداد زیادی از وسایل شکننده مانند :

  • ظروف چینی , ظروف کریستالی , ظروف نقره ای ,
  • لیوان ها , قوری , کاسه ها و پیاله ها , فنجان
  • تمامی لوازم کوچک و بزرگ آشپزخانه
  • لوازم برقی و غیره .

برای این که تمامی مراحل بسته بندی را انجام دهید با چالش های بسیاری روبرو خواهید بود . در آشپزخانه انواع وسایل شکننده و حساس وجود دارد که تمامی /انها را نمی توانید با خود حمل کنید مگر این که بسته بندی دقیق و به جا کرده باشید . در این مقاله ما به شما اصول درست نکات اتوبار و باربری در بسته بندی اثاثیه خود به خصوص آشپزخانه را به شما خواهیم گفت و با رعایت تمامی این نکات یک بسته بندی بی دغدغه و ایمن خواهید داشت .

نکات اتوبار و باربری قبل از بسته بندی چاقو

برای بسته بندی چاقو های آشپزخانه نکاتی در قسمت اتوبار و باربری هست مه باید رعایت کنید تا مطمئن شوید در هنگام ئجابجایی خطری شما را هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ مالی شما را تهدید نمی کند . با این حال , شما زمانی که برای بسته بندی چاقو ها در تلاش هستید با اولین چالش بسته بندی ایمن روبرو هستید . در هنگام بسته بندی اگر چاقوهای متفاوتی برای مقاصد مختلف روبرو هستید و در عین حال نیز نمی خواهید طوری بسته بندی کنید که نه به خود و نه به پرسنل شرکت های باربری بزنید در این حال دچار تردید و مشکل خواهید شد . ولی با تمام اینها در زیر نکاتی به شما برای جابجایی و بسته بندی ایمن گفته خواهد شد که با خیال راحت و سریع و بدون دردسر کار بسته بندی را انجام خواهید داد .

تجهیزات بسته بندی مناسب را تهیه کنید .

برای بسته بندی چاقو ها شما فقط به اولیه ترین لوازم بسته بندی نیاز دارید :

  • کاغذ بسته بندی به مقدار مورد نیاز
  • بسته ی نوار چسب بسته بندی رولی
  • بسته بندی حباب دار
  • سلفون و برچسب مخصوص کار بسته بندی
  • کارتن حمل بار

با این حال چند جعبه مقوایی در اندازه ای که چاقو های بسته بندی را در داخل آن قرار دهید نیز باید در دس راس خود داشته باشید _ یک جعبه کفش نیز برای این کار کافی است . برای این که به سایر وسایل آشپزخانه آسیبی نرسد یک جعبه جداگانه را مخصوص چاقو های آشپزخانه انتخاب کنید . از این مسئله نیز مطمئن شوید که کف جعبه را با کاغذ بسته بندی به خوبی پوشانده باشید , جعبه مقوایی مورد استفاده برای نگاه داری اقو ها را با یک لایه از بسته بندی حباب دار پوشش دهید تا مطمئن شوید که چاقو ها و تجسام تیز مقوا را سوراخ نکند .

رعایت تمامی این اصول و نکات اتوبار و باربری کار بسته بندی و حمل چاقو ها را بسیار آسان می کند .

چاقوی آشپزخانه خود را قبل از بسته بندی مرتب کنید .

یکی از مهم ترین نکات در مورد اتوبار و بسته بندی اجسام تیز این است که اجسام تیز و چاقو ها قبل از اینکه بسته بندی و جابجا شوند باید مرتب سازی شوند تا اندازه و نوع آن ها مشخص شود . مثلا چاقو های کره خوری باید رد یک دسته بسته بندی شوند زیرا آنها مانند سایر چاقو ها تیز و برنده نیستند . چاقو های نان بری و استیک بری و همچنین چاقو هایی که برای برش سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرند در یک بسته بندی قرار گیرند .

و در آخر چاقو های آشپزی و چاقو های بزرگ را به طور جداگانه بسته بندی کنید و اطمینان حاصل کنید که در بسته بندی تمامی چاقو های هم اندازه و بزرگ و کوچک و تیز نیز در یک بسته بندی جداگانه نیز قرار گیرد .

نکات اتوبار و باربری و جابجایی جعبه چاقو ها در اسباب کشی

بعد از اینکه شما تمامی وسایل بسته بندی مورد نیاز چاقو ها را آماده کرده اید و جعبه های مقوایی را برای ذخیره سازی چاقو ها داخل آن آماده کرده اید وقت آن رسیده است که چاقو های آشپزخانه را به طور صحیح بسته بندی کنید . در صورتی که شما قطعات تیز را در داخل محفظه چاقو ها نگه دارید , قادر هستید که آنها را به همراه بلوک کارد و چنگال بپوشانید ( نحوه بسته بندی در پاین توضیح داده شده است ) اما در حالی که تمامی چاقو های آشپزخانه شما به طور تنهایی بسته بندی شده است باید نوجه بیشتر کنید .

  • مرحله 1 : در اولین مرحله تعدادی کاغذ بسته بندی را در دس راس خود داشته باشید و در مقابل خود قرار دهید .
  • مرحله 2 : چاقو های هم اندازه و هم سایز را جمع آوری کنید .
  • مرحله 3 : چاقوی مورد بسته بندی را در یک کاغذ بسته بندی قرار دهید و لبه آن را چندر بار روی کاغذ بپیچید و تا نوک تیز و برنده چاقو کاملا پوشانده شود .
  • مرحله 4 : یک چاقوی تیز را نیز با تیغه خود رد جهت مخالف اولین قطعه چاقو اضافه کنید و کاغذ را به دور چاقو بپیچید تا چاقوی مورد نظر در کاغذ بسته بندی قرار گیرد .
  • مرحله 5 : چاقوی سوم را نیز به بسته بندی اضافه کنید و این کار را تا زمانی ادامه دهید که تمامی چاقو ها با کاغذ پوشانده شوند .
  • مرحله 6 : در آخر کاغذ بسته بندی را به طور یک بسته بندی تنگ قرار دهید و این نکته را نیز به یاد داشته باشید که جهت پره ها را تغغیر دهید , تا به طور دقیق بسته ها را نگه دارید . در بسته بندی بیشتر مواقع یک کاغذ بسته بندی حدود 4 و یا 5 چاقو را محافظت می کند .
  • مرحله 7 : باید بسته بندی چاقو ها به طوری باشد که مانند یک رول در کاغذ بسته بندی پیچیده شود و هر چاقو به طور جداگانه بسته بندی شود . زمانی که شما اماده هستید , حداقل باید برای پوشش تمامی قسمت های تیغه های چاقو 20 کاغذ بسته بندی در اختیار داشته باشید . تا به طور کامل تمامی قسمت های چاقو پوشش داده شود تا به هنگام جابجایی از هرگونه آسیب و خطری در امان باشید .
  • مرحله 8 : برای محکم بودن بسته بندی و باز نشدن بسته بندی در حین جابجایی از نوار بسته بندی نیز استفاده شود .
  • مرحله 9 : برچسب گذاری بر روی بسته بندی یکی از مهم ترین نکات اتوبار و باربری می باشد .
  • مرحله 10 : بعد از اتمام کار بسته بندی چاقو های بسته بندی شده را در داخل جعبه های مقوایی که برای نگهداری اقو های تیز آماده کرده اید قرار دهید . پس از قرار دادن چاقو ها فضاهایی که خالی مانده اند را با کاغذ خرده پر کنید . این کار به منظور ثابت ماندن چاقو ها در حین جابجایی است .
  • مرحله 11 : جعبه ی حاوی چاقو های بسته بندی شده را با نوار چسب ببندید .
  • مرحله 12 : باید دو طرف جعبه را برچسب گذاری کنید و دقت کنید که برچسب آشپزخانه در هر دو طرف جعبه چسبیده شود . اگر چاقو های خود را از ست خود خارج نکرده اید به همان صورت بدون خارج کردن از بلوک خود بسته بندی کنید .

نکات اتوبار و باربری و بسته بندی استند چاقو

  • گام اول : برای محافظت از چاقو ها در داخل استند خود آنها را با نوار بسته بندی محکم بسته بندی کنید و مطمئن شوید که اشیاء تیز در هنگام حمل و نقل از بلوک خارج نشود . با کمک نوار چسب از هر زاویه بسته بندی را انجام دهید . از یک طرف بلوک با نوار کار بسته بندی را شروع کنید و از طرف دیگر بلوک کار را به پایان برسانید .
  • گام دوم : کاغذ بسته بندی را طوری قرار دهید که بلوک چاقو در قسمت وسط قرار بگیرد و چند لایه را بر روی آن قرار دهید و تمامی چهار لبه آن را بسته بندی کنید .
  • گام سوم : جعبه حاوی چاقو که با کاغذ بسته بندی شده را در درون بسته بندی حباب دار قرار دهید تا محافظت به طور کامل انجام شود .
  • گام چهارم : انتقال ایتند محافظ به درئون جعبه بسته بندی اسباب کشی که از مهم ترین نکات اتوبار و باربری که وسایل دیگر آشپزخانه را نیز شامل می شود که از جمله چاقوی آشپزخانه بسته بندی شده به طور جداگانه است .رعایت تمامی نکات اتوبار و باربری باعث می شود که یک اسباب کشی آسان و بی دردسر داشته باشید .

در آخر در اینجا برای بسته بندی چاقو ها و نکات اتوبار و باربری چند راهکار مناسب وجود دارد , که برای یک جابجایی ایمن و بی دردسر به شما کمک می کند :

چاقو های بزرگتر و تیز تر را به کمک بسته بندی حباب دار , بسته بندی کنید و با نوار بسته بندی بار محافظت از مواد پلاستیکی استفاده کنید و چاقو ها را در کاغذ بسته بندی قرار دهید . برا محافظت از چاقو های کره خوری آنها را در محافظ چهار گوش قرار دهید . می توانید چاقو ها رادر درون حوله و یا لباس های بدون استفاده قرار دهید , ولی دقت کنید که تمامی سطح چاقو پوشانده شود تا خطری شما را تهدید نکند .

برچسب ها: , , , , ,