سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات مجالس

فریت بار به استرالیا

    نظر

فریت بار به استرالیا

فریت بار به استرالیا، قیمت و هزینه ارسال بار به استرالیا : کشور استرالیا نیز مانند بعضی از کشورها بسیار مهاجر پذیر می باشد و مکان های گردشگری جالبی را دارد که باعث جذب مسافر و گردگشر می شود که هر ساله به آنجا مسافارت می کنند. تعدا بیشتری از افراد کشور ما برای مسافرت به این کشور می روند و در شهرهای آنها به گردش می پردازند. بهتر است اضافه کنیم که استرالیا از نظر وسعت در مقام ششم دنیا قرار دارد . کشور استرالیا به سرزمین کانگروها معروف است .

ارسال بار به استرالیا

هر سال به تعداد این مهاجران و مسافران افزوده می شود و درخواست اقامت دائم در این کشور زیاد می باشد . به هنگام مهاجرت به این کشور مهاجران باید لوازم و اثا منزل خود را نیز به همراه خود وارد این کشور کنند که یکی از نگرانی های بزرگ مهاجران می باشد . اکثر مهاجران نگران این مسئله می باشند که در هنگام جابجایی وسایل و. لوازم آهنا مورد آسیب دیدگی قرار می گیرد که ما در این مطالب ارسال بار به استرالیا را به شما آموزش می دهیم .

روش های نوین ارسال بار به استرالیا

همانور که آگاهی دارید ارسال بار از یک نقطه دنیا به نقطه دیگر از سه راه امکان پذیر است که در اینجا ما ارسال ربار به استرالیا را بررسی می کنیم.

ارسال بار به کشور استرالیا از طریق راه های زمینی

همه ما آگاهی داریم که استرالیا یک جزیره می باشد و راه زمینی از یک کشور دیگر به این کشور وجود ندارد پس به این نتیجه می رسیم که راه زمینی برای ارسال بار به استرالیا حذف می شود.

 ارسال بار به استرالیا از طریق دریا

برای ارسال به این کشور می توانیم از کشتی های بزرگ برای حمل بار و یا کشتی های مسافر بری استفاده کرد .

ارسال بار به استرالیا از طریق هوایی

راه دیگر برای ارسال بار به کشور استرالیا از طریق هواپیما می باشد که طبق آمار امن ترین را برای اترسال بار به این کشور می باشد که در ادامه مطالبمان بیشتر در این مورد بحث خواهیم کرد.

ارسال بار به استرالیا – فریت بار به استرالیا

بهتر است واژه فریت بار را تعریف کنیم ، به ارسال بار از طریق هواپیما را فریت بار می گویند . فریت بار به استرالیا یعنی اراسل کردن بار به کشور استرالیا از طریق هوایی و با استفاده از هواپیماهای باری یک راه بسیار امن و آسان می باشد که اکثر مردم دنیا از این روش استفاده می کنند . مسافران عزیز کشور ما که قصد مسافرت به این کشور را دارید با مراجعه به شرکت هوایی ما بهترین راهنمایی را از طرف ما نسبت به ارسال بار به این کشور دریافت کنید .

خدمات شرکت هوایی به ارسال بار به استرالیا

  • اسباب و وسایل منزل باید در خانه بصورت استاندارد و منظم بسته بندی شوند خصوصا در مورد ظروف های شکستنی باید بیشتر دقت کرد.
  • بارگیری جهت ارسال بار هوایی
  • رفتن به دنبال کار ها و مراحل گمرکی ارسال بار هوایی به استرالیا : در اینجا بعضی از افراد خواهان این هستند که خودشان در همه مراحل انجام تشریفات گمرکی در کنار کارشناسان شرکت بار هوایی ما باشند و افرادی نیز انجام اینکار را کاملا در اختیار کارشناسان ما قرار می دهند. در کل ما سعی می کنیم مشتری کاملا از ما راضی باشد و هرکاری که صلاح می داند انجام دهد.
  • گاهی مواقع که بار زیاد باشد به پالت نیاز می شود در این صورت بار را پالت بندی می کنیم که در اینجا از اسیب دیدگی لوازم خیلی خوب جلوگیری می شود. خدمات بار هوایی ما این وظیفه را نیز بر عهده دارد.
  • در اخرین مرحله اقدام برای گرفتن بار نامه برای ارسال بار به استرالیا: شرکت بار هوایی ما در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه بارنامه ارسال بار به استرالیا را برای شما تهیه می کند.

قیمت و هزینه ارسال بار به استرالیا

ملبورن ، سیدنی ، آدلاید ، پرت و … از جمله شهخر هایی می باشند که مسافران کشور ما بیشتر به آنجا می روند . باید بگوییم که برای ارسال بار به شهر های گوناگون این کشور باید هزینه های متفاوتی را تقبل کنید. و اگر می خواهید قیمت دقیق آنرا بدانید باید شهر مقصد را انتخاب کرده و به شرکت اعلام کنید و هزینه های شما بررسی گردد و اعلام شود . این تفاوت به این دلیل است که شهر های استرالیا با فاصله زیادی از هم قرار دارند که باعث اختلاف هزینه با یکدیگر می شود.

حساسیت های گمرکی استرالیا به محموله ی آلوده

حساسیت بسیار بزرگی که گمرک این کشور برا محموله های ورودی دارد این است که کالای وارد شده نباید هیچ میکروب و آلودگی داشته باشد . و اگر چنین موردی پیش بیاید آن کالا را در جایی که مخصوص آن در نظر گرفته اند قرنطینه می کنند . کالایی که با بسته بندی چوبی به آنجا ارسال مکی گردد باید کاملا سم پاشی و ضد عفونی گردد .

شما عزیزان و مهاجران محترم به کشور استرالیا می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مسافرت به این کشور را به دفاتر خدمات ما در سرتاسر کشور مراجعه کنید.

برچسب ها: , , , , ,