سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات مجالس

کانکس دستگاه خودپرداز

    نظر

کانکس دستگاه خودپرداز

کانکس دستگاه خودپرداز , قیمت کانکس دستگاه خودپرداز دست دوم , خرید و فروش کاننکس خودپرداز سیار , گروه صنعتی ایرانا سازه : کانکس خودپرداز یا کانکس عابر بانک طراحی شده در مجموعه ایرانا سازه یکی دیگر از محصولات تولیدی این شرکت می باشد . استفاده از دستگاه ها و خودپرداز های بانکی امروزه به یک فعالیت روزمره در زندگی تبدیل شده است که بانک ها از این طریق خدمات خود را به مردم ارائه می دهند . و مهمتر از همه این که بانک ها با یکدیگر رقابت دارند و می خواهند بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه کنند از این طریق کانکس خودپرداز بانکی را تهیه می کنند و در اختیار مشتریان خود قرار می دهند .

کانکس دستگاه خودپرداز ایرانا سازه

کانکس های خودپرداز بانکی که توسط کانکس سازی ایرانا سازه طراحی می شوند در واقع یک دستگاه هوشمند بانکی و شعبه الکترونیکی هستند که توانایی انجام تمامی خدمات بانکی را دارا هستند و می توانند پاسخگوی نیازهای بانکی کاربران باشند و اپراتور در آن طراحی شده است که مشاوره های لازم را در خصوص چگونگی کار با دستگاه و انجام امور بانکی به مشتریان ارائه می دهد . کانکس های خود پرداز باید به گونه ای طراحی شوند که مجهز به دوربین های مدار بسته هستند که جهت امنیت بالا در آن ها به کار برده شده است .


قیمت کانکس دستگاه خودپرداز دست دوم

خدمات کانکس خودپرداز

به وضوح می توان به این نکته اشاره کرد که در عصر جدید این نوع از کانکس ها یک شعبه بانکی محسوب می شوند و تمامی خدماتی که یک بانک به مترین خود ارائه می دهند را عهده دار شده اند . کانکس عابر بانکی یا atm conex همان دستگاه خود پرداز بانکی است که تمامی بانک ها اعم از پاسارگاد , پارسیان , ملی , بانک شهر و دیگر بانک ها آن ها را در فضاهای شهری نصب کرده اند که 24 ساعته در اختیار مشتریان است . امروزه بانک ها خدمات این نوع از خودپرداز ها را گسترش داده اند و می توان به آسانی در طول 24 ساعت از شبانه روز تمامی خدمات مربوط به وصول چک , برداشت موجودی , اطلاع از موجودی حساب , انتقال وجه , مدیریت گردش حساب و .. را انجام دهند و مهمتر این که دیگر نیاز به ایستادن طولانی مدت در صف بانک ها نیست و در سریع ترین زمان ممکن می توان کار و خدمات بانکی خود را انجام داد . با افزایش رقابت بین بانک ها علاوه بر افزایش روز افزون این نوع از خدمات در شهر شاهد بهینه سازی و گسترش این نوع از بانک ها هستیم .

قیمت کانکس دستگاه خودپرداز دست دوم

مجموعه شرکت ایرانا سازه با بهره مندی از تیم متخصص و مهندسی خود در طراحی انواع کانکس دست دوم و نو اعم از خودپرداز بانکی و .. توانسته است با ارائه خدمات خود رضایت مشتریان را جلب کند . مهمترین ملاکی که در ساخت این دسته از کانکس ها باید رعایت شود این است که این کانکس ها باید در برابر سرقت از امنیت بالایی برخوردار باشند . مشتریان این نوع از محصولات چون بانک ها هستند و هر بانک لوگوی مخصوص به خود را دارد باید کیوسکی طراحی و ساخته شود که گویای هویت بانک باشد . از این رو باید هر کانکس مجزا و مربوط به نوع خدماتی که ارائه می دهند و مقدار ابعاد و مساحتی که باید در فضا به آن ها اختصاص داده شود طراحی شوند . همچنین در رنگ بندی آن نیز باید دقت سلیقه به خرج داد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی خرید کانکس دستگاه خودپرداز , قیمت کانکس دستگاه خودپرداز و .. با کارشناسان فروش مجموعه ایرانا سازه تماس حاصل فرمایید .