سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات مجالس

کانکس مسکونی

    نظر

کانکس مسکونی : کانکس های مسکونی یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت ما است . طراحی و ساخت خانه خای مسکونی , ویلایی , خانه باغ ها و .. با بتن و مصالح ساختمانی کاری پرهزینه و زمان بر است . بنابراین مناسب ترین راه این است که از کانکس های مسکونی استفاده کنیم . شاید برای خود شما هم اتفاق افتاده باشد که به خانه یا آلاچیق کوچک در باغ یا زمین های زراعیتان نیاز داشته باشید . این نوع از کانکس ها بهترین گزینه ی انتخابی در چنین فضاهایی هستند زیرا هم طراحی و ساخت آن ها هزینه بر نبوده و هم زمان کمتری صرف ساخت آن می شود بنابراین شما می توانید در کمترین زمان و با صرف هزینه ی مناسب به کانکس مورد نظر خود دست یابید .
کانکس مسکونی چیست
شاید کلمه ی کانکس برای بعضی از افراد نا آشنا باشد یعنی فقط آن را شنیده باشند در این مقاله سعی می کنیم شما را بیشتر با کانکس مسکونی آشنا سازیم . کانکس مسکونی نوعی از کانکس است که طبق درخواست و نیاز مشتریان عزیز در ابعاد و اندازه های گوناگون طراحی و تولید می شود . به عبارتی کانکس های مسکونی تمامی امکانات یک خانه را دارند همانگونه که از نام آن ها نیز پیداست کاربردی مسکونی دارند و در هر مکانی می توان از آن ها استفاده کرد . این نوع از کانکس ها تمامی نیازهای شما را از خانه ی ویلایی و یا پیش ساخته فراهم می کنند .
کاربردهای کانکس مسکونی
از این کانکس ها استفاده های زیادی می شود که در زیر به نمونه ی مختصری از آن ها اشاره می کنیم :
1- مورد استفاده در باغ ها , زمین های زراعی , ویلاها : به جای اینکه هزینه های زیادی را صرف ساخت ویلا و خانه باغ کنید با صرف هزینه ی مناسب و در کوتاهترین زمان می توانید از کانکس های مسکونی در باغ و یا ویلای خود استفاده کنید . و در صورت ممکن امکان جابه جایی را دارند .
2- برای اسکان معماران و مهندسان در پروژه های عظیمی چون سد سازی و پل سازی , معدن و ..
3- مورد استفده ی نیروی انتظامی برای اسکان سربازان , ماموران نیروی انتظامی و .. در منطقه های عملیاتی
4- مورد استفاده در مناطق شمالی کشور و …
طراحی کانکس های مسکونی
ما می توانیم طبق سلیقه ی مشتری هر نوع طرح و نمایی را بر روی کانکس مسکونی انجام دهیم . مجموعه ی ما با استفاده از متخصصین و مهندسین حرفه ای در زمینه ی ساخت انواع کانکس زیباترین و مناسب ترین طرح ها را بر روی کانکس شما پیاده کنیم . اگر این نوع از کانکس ها از ظاهری زیبا و طراحی فانتزی برخوردار باشند سبب جذابیت آن ها شده و این امر سبب رضایت هر چه بیشتر مشتریان عزیز می شود .
استفاده از کانکس مسکونی و فواید آن
طراحی , ساخت , نصب سریع کانکس های مسکونی با قیمتی مناسب
انعطاف پذیری در ابعاد , اندازه , شکل سازه ها
عایق بندی سرما , گرما , صدا
دارای طول عمر بالا
مقاوم در مقابل گرد و غبار , سیل و باران
به علت استفاده از ورق گالوانیزه مقاومت بالاتری در برابر رطوبت دارند
مقاوم در برابر باد و نور خورشید
مقاومت بالا در برابر پوسیدگی و خورندگی و زنگ زدگی
جابه جایی سریع و آسان کانکس
ما به شما بهترین طرح ها و ایده ها را پیشنهاد می کنیم . جهت کسب اطلاعات بیشتر از کانکس مسکونی , قیمت کانکس مسکونی با ما تماس بگیرید .