سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات مجالس

کانکس مطبوعاتی

    نظر

کانکس مطبوعاتی

کانکس مطبوعاتی , خرید , فروش و قیمت کانکس مطبوعاتی ,  طراحی و ساخت انواع کانکس مطبوعاتی , کانکس مطبوعاتی دست دوم با کیفیت و در حد نو  : کانکس مطبوعاتی یا همان کانکس روزنامه فروشی کاربردهای زیادی دارند همانگونه که از نام آن ها مشخص است این نوع از کانکس ها کاربرد مطبوعاتی دارند و امروزه این نوع از کانکس ها در اکثر نقاط شهرها به چشم می خورد . این دسته از کانکس ها بسته به سفارش و نیاز مشتریان عزیز در ابعاد مختلف طراحی و ساخته می شوند و در محل مورد نشر نصب می شوند .

کانکس مطبوعاتی

کانکس مطبوعاتی

 

کاربردهای کانکس مطبوعاتی

همانگونه که در متن بالا اشاره کردیم این دسته از کانکس ها کاربردهای زیادی دارند از جمله مهمترین کابردهای این نوع از کانکس ها :
به عنوان دکه ی اطلاع رسانی در اکثر نمایشگاه ها
مورد استفاده در نقاط مختلف شهر به عنوان دکه های روزنامه فروشی
استفاده از این کانکس ها به عنوان فروشگاه کوچک و هم فروش روزنامه و مطبوعات

از امکانات کانکس مطبوعاتی

این دسته از کانکس ها در ابعاد و اندازه های مخاتلف طراحی شده و سپس ساخته می شوند می توان مهمترین کاربرد و بارزترین شاخصه ی این نوع از کانکس ها می توان به پیش خوان کانکس های مطبوعاتی اشاره کرد . این دسته از کانکس ها محل مناسبی برای گذاشتن روزنامه , مجلات , مطبوعات و .. هستند . داخل کانکس روزنامه فروشی محلی برای یخچال طراحی شده است و می توان داخل آن کولر گازی و آبی , سیستم های لوله کشی آب و سیستم برق کشی و .. اشاره کرد . کانکس روزنامه فروشی به گونه ای طراحی شده است که با هر نوع شرایط آب و هوایی سازگار است و می توان آن ها را در محل های مختلف نصب کرد مجهز به عایق حرارتی است .

لیست قیمت کانکس را از ایرانا سازه بخواهید : قیمت کانکس

مزایای کانکس مطبوعتی

  • مقاوم در مقابل زمین لرزه های خفیف , سیل , طوفان
  • دارای طرح بندی و رنگ بندی مختلف
  • مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت
  • استفاده از ورق های گالبوانیزه در ساخت و طراحی آن ها
  • طراحی با استاندارد های روز دنیا
  • قابلیت جابه جایی آسان
  • کاربردهای چند کاره کانکس های مطبوعاتی
  • محل نصب کولر گازی و آبی و دارای تهویه مناسب هوا
  • کاربردهای چند کاره کانکس مطبوعاتی

قیمت کانکس مطبوعاتی

قیمت این دسته از کانکس ها بسته به اندازه و کاربرد آن ها دارد . و مهمتر از همه مهندسین و متخصصین کانکس آلفا هر طرحی که مشتری سفارش دهد را روی کانکس ها پیاده می کنند و طرح , نمای بیرونی و داخلی و مواد اولیه استفاده شده در آن ها نیز می تواند بر قیمت دکه روزنامه فروشی تاثیر گذار باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید و سفارش کانکس مطبوعاتی با کارشناسان فروش کانکس آلفا تماس حاصل نمایید .