سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات مجالس

کانکس نگهبانی

    نظر

کانکس نگهبانی 

کانکس نگهبانی , کیوسک نگهبانی , قیمت کانکس و کیوسک نگهبانی دست دوم و نو : شرکت کانکس سازی ایرانا سازه با طراحی انواع کانکس از جمله کانکس نگهبانی توانسته است پاسخگوی نیازهای مشتریان عزیز باشد . همانطور که می دانید حراست و نگهبانی بخش های مختلف ادارات و سازمان ها از اهمیت زیادی برخوردار است . و شما شاهد این نوع از کانکس ها در ورودی های کارگاه ها , کارخانه جات و سازمان ها و .. بوده اید . اندازه وابعاد این نوع از کانکس ها بسته به اندازه سیستم کارخانه جات دارد . این نوع از کانکس ها در اندازه ها , ابعاد مختلفی ساخته می شوند .

کانکس نگهبانی

کانکس نگهبانی

مجموعه کانکس ایرانا سازه با استفاده از متخصصین مجرب در این زمینه توانسته است کانکس نگهبانی را طبق خواسته و نیاز مشتری طراحی و تولید کند و سپس آن را در محل مورد نظر نصب کند و این شرکت توانسته است در این راستا پروژه های مختلفی را اجرا کند .

 

کانکس نگهبانی چیست

این نوع از کانکس ها همانطور که از نامشان پیداست کاربردی نکهبانی و حراست دارند و در نماها و طرح های مختلف برای حراست و نگهبانی بخش های مختلف طراحی و ساخته می شوند . این کانکس ها باید به گونه ای طراحی شوند که فرد نگهبان بتواند از هر طرف دید کاملی به فضا داشته باشد تا بتواند به راحتی کار حراست و نگهبانی را انجام دهد .

کاربرد کیوسک نگهبانی

کیوسک نگهبانی کاربردهای مختلفی دارند که در اینجا به نمونه ای از آن ها اشاره می کنیم :

در ابتدا و انتهای کوچه و محله ها :

ساکنین محله ها جهت اطمینان و امنیت در کوچه و محله این نوع کانکس ها را در محله ی خود نصب می کنند تا فردی که به عنوان نگهبان در محله کار حراست از کوچه را برعهده دارد بتواند سرپناه داشته باشد و این نوع از کانکس ها می تواند بهترین گزینه ی انتخابی برای آن ها باشد .

ورودی های مجتمع های مسکونی و اداری :

در ادارات و مجتمع های بزرگ مسکونی برای نگهبانی این نوع از کانتکس ها را در محل مناسب نصب می کنند تا نگهبان با خیالی آسوده کار نگهبانی خود را انجام دهد و بتواند در مواقع ضرروی داخل کانکس مستقر شود

کیوسک نگهبانی

کیوسک نگهبانی

ورودی های کارخانجات :

برای حفاظت کارخانجات و امن بودن این مکان ها معمولا نگهبانی وظیفه ی حراست و نگهبانی از کارخانه را برعهده دارد که کانکس نگهبانی به کمک آن ها آمده تا بتوانند به راحتی داخل این نوع از کانکس ها مستقر شوند و در ضمن این نوع از کانکس ها باید به گونه ای ساخته شوند که هم مقاوم باشند و هم نگهبان دید کاملی به فضای اطراف داشته باشد .

مورد استفاده در زندان ها , دادگاه ها , پادگان ها :

معمولا ورودی پادگان ها , دادگاه ها و .. از کانکس های نگهبانی جهت حراست نگهبان از منطقه ی مورد نظر استفاده می کنند .

نمای بیرونی کانکس نگهبانی

جهت زیبا سازی شهر و زشت نشان ندادن چهره ی شهر این نوع از کانکس ها در طرح ها و نماهای زیبا طراحی و اجرا می کنند . این نوع از کانکس ها به سیستم های به روز مجهز هستند و داخل آن ها به گونه ای ساخته شده است که امکان نصب دوربین مداربسته و .. وجود دارد

تحویل و ارسال کانکس نگهبانی

هزینه ی حمل و نقل کانکس ها عموما بر عهده ی مشتریان عزیز است . این نوع از محصولات در گارخانه طراحی , ساخته می شوند و جهت نصب به محل مورد نظر مشتری برده می شوند و در آنجا قطعات به یکدیگر متصل می کنند و این کار توسط اتیم حرفه ای کانکس آلفا انجام می گیرد .

کانکس نگهبانی دست دوم , کیوسک نگهبانی دست دوم

انواع کانکس نگهبانی با توجه به ابعاد و اندازه های متفاوتی که دارند مسلم است که هزینه ها نیز با یکدیگر فرق دارند . مشتریانی که پس از خرید کانکس ها و استفاده آن ها دیگر نیازی به استفاده از کانکس دست دوم را ندارند می توانند آن را با قیمت مناسبتری به کارخانه تحویل دهند و کانکس ها در کارخانه اگر نیاز به بازسازی و تعمیر بود تعمیرات مربوطه بر روی آنها انجام می گیرد و بعد از آن مشتریانی که نمی خواهند بنا به هر دلیلی هزینه ی زیادی را صرف کانکس بکنند می توانند این نوع از کانکس ها را با نام کانکس نگهبانی دست دوم خریداری نمایند .