سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات مجالس

کانکس دست دوم

    نظر

کانکس دست دوم , خرید , فروش و قیمت کانکس دست دوم , کانکس دست دوم کرج , تهران , اصفهان , تبریز , کانکس دست دوم باز سازی شده و آماده :  کانکس های دست دوم به کانکس هایی گفته می شوند که یک بار توسط مشتریان مورد استفاده قرار گرفته اند و این نوع از کانکس ها با توجه به ابعاد , اندازه و میزان سالم بودن قیمت گذاری می شوند . کانکس هایی که به فروش می رسند امکان دارد که مشتری بعد از مدتی دیگر نیاز به استفاده از آن ها نداشته باشد بنابراین  مجموعه شرکت ایرانا سازه اقدام به خرید این نوع از کانکس ها از مشتریان می کند و اگر کانکس ها نیاز به بازسازی و تعمیر داشته باشند توسط متخصصین و مهندسین کار آزموده در این زمینه بازسازی و تعمیر می شوند و در دپو کارخانه نگهداری می شوند و اگر مشتری تقاضای خرید این نوع از کانکس ها را داشته باشد به آسانی بتواند آن را خریداری کند .

کانکس دست دوم

کانکس دست دوم

 

انواع کانکس دست دوم

کانکس ویلایی

کانکس مدیریتی

کانکس کارگری

کانکس نمازخانه

کانکس سالنی

کانکس امداد و نجات

کانکس پلیس

کانکس کنترل

کانکس مخابراتی

و …

قیمت کانکس دست دوم

قیمت کانکس دست دوم با توجه به اندازه ی آن , نوع مواد به کار رفته در آن , ابعاد و امکانات داخلی و بیرونی بستگی دارد . کانکس های دست دوم در صورتی که سالم باشند و نیاز به تعمیر و بازسازی اساسی نداشته با قیمت بالاتر نیز به فروش می رسند ولی اگر برعکس کانکس دست دوم زیاد توسط مشتری مورد استفاده قرار گرفته باشد قیمت آن پایین تر محاسبه می شود . برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت کانکس های دست دوم و نحوه ی ارزش گذاری و قیمت گذاری این دسته از کانکس ها می توانید با کارشناسان فروش مجموعه شرکت ایرانا سازه تماس بگیرید و همکاران ما همه روزه آمداه ی پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز هستند .

خرید کانکس دست دوم

برای خرید کانکس های  دست دوم ابتدا باید اندازه , ابعاد و نوع کانکس مورد نظر خود را در نظر بگیرید سپس جهت سفارش محصول انتخابی خود با کارشناسان فروش و متخصصین مجموعه شرکت کانکس سازی ایرانا سازه تماس بگیرید مشاورین ما همه روزه آماده ی پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز هستند . کانکس های انتخابی شما در در دپو شرکت آماده ی فروش هستند . مواد سفارشی شما بعد از بازدید طبق نیاز و درخواست شما در صورت نیاز بازسازی و تعمیر می شوند و به فروش می رسند .

بهترین روش برای خرید کانکس دست دوم

مناسب ترین و بهترین راه برای خرید و اطلاع از قیمت کانکس دست دوم این است که اگر قصد خرید و فروش کانکس های دست دوم را کردید به صورت حضوری خرید را انجام دهید تا به توافق کامل برسید . مزیت این نوع از کانکس ها در این است قیمت آن ها به نسبت کانکس های نو کم تر است این دسته از کانکس ها با این که سالم هستند ولی چون یک بار توسط مشتری استفاده شده اند به آن ها کانکس دست دوم می گویند . مشتریان عزیز می توانند جهت اطلاع از خرید کانکس های دست دوم و کسب اطلاعات لازم در مورد این دسته از کانکس ها با مجموعه شرکت ایرانا سازه تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنند .