سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات مجالس

گروه صنعتی , تولیدی کانکس و کانتینر ایرانا سازه

    نظر

گروه صنعتی , تولیدی کانکس و کانتینر ایرانا سازه

گروه صنعتی ایرانا سازه با سابقه ای بلند مدت در زمینه تولید انواع کانکس توانسته است بزرگترین پروژه های راه و ساختمان را اجرا کند . امروز با لطف مهندسین ایرانا سازه در تولید انواع خانه های پیش ساخته توانسته ایم در رتبه های بالای این گروه نیز جایگاه ویژه ای داشته باشیم .  بی شک لطف خداوند به همراه تلاش مضاعف گروه صنعتی ایرانا سازه موجب شده است تا درخواست های شما مشتریان عزیز و همکاران گرامی را با بهترین شکل و بهترین کیفیت اجرا کنیم . ایده هایی که مشتریان و درخواست کنندگاه انواع کانکس در تولید داشته اند از دیگر عوامل پیشرفت ما در زمینه طراحی و اجرا بوده است . ما بهترین مهندسین طراحی دکوراسیون داخلی را در اختیار داریم و به کمک آنها در تولید کانکس همیشه بروزترین متدها را اعمال می کنیم . ایرانا سازه برترین تولید کننده انواع کانکس : مسکونی , اداری , کارگاهی , کانکس ویلایی , مدیریتی و … می باشد .

جهت مشاوره و دریافت لیست قیمت روز کانکس می توانید با ما تماس بگیرید .

تلفن : 55935891-021

تلفکس : 55935891-021

موبایل : 09122509755

تهران – آزادگان شرق – سه کیلومتر بعد از اتوبان ساوه – بلوار ایران خودرو دیزل – کوی مدرس پلاک 8

راهنمای خرید کانکس

امروزه خرید کانکس به یکی از اصلی ترین نیازها در شرکت ها و سازمان ها تبدیل شده است . شرکت ها و موسسات مختلف برای اسکان و استقرار کارکنان خود نیازمند خرید کانکس های مختلف با کارایی های گوناگون هستند . برای مثال کانس کارگری برای اسکان کارگران یک بخش و یا کانکس اداری برای اسکان کارمندان یک بخش اداری در قسمتی از ادارت هستند . در این میان یکی از مهمترین نیازهایی که هر سازمانی احساس می کند نیاز به کانکس سرویس بهداشتی که با خریداری آن می توان در محل مورد نظر نصب کرد و از آن استفاده کرد . کانکس های سرویس بهداشتی می توانند شامل کانکس توالت و کانکس حمام نیز باشند که می توانند به هم متصل یا از هم جدا نیز باشند . که این نیز بسته به سفارش و نوع نیاز موسسات می تواند متفاوت باشد .

 

قیمت کانکس

شرکت های تولیدی کانکس ها استانداردها و معیارهای مخصوص به خود را دارند که محصولات خود را به فروش می رسانند . تمامی محصولات تولیدی در مجموعه ی ما دارای گارانتی مدت دار هستند . همچنین شرکت کانکس سازی مجموعه ما مجهز به کانکس های دست دوم است که تمامی این کانکس ها بازسازی و تعمیر شده اند و در حد نو هستند . که در انباری شرکت نگهداری می شوند و مشتریانی که تقاضای خرید چنین کانکسی را داشته باشند ما آن را با قیمت کانکس مناسب به فروش می رسانیم .

مجموعه ی ایرانا سازه مجهز به نیروی متخصص در زمینه ی طراحی , ساخت و نصب انواع کانکس است و همچنین شرکت کانکس سازی ما در جهت توسعه اقتصاد مقاومتی اقدام به مجهز کردن کارگاه به تجهیزات عالی و ستاندارد روز دنیا کرده است . که با استخدام نیروی کارآزموده و مجرب در زمینه ی ساخت انواع کانکس بهترین و مرغوبترین محصول را به مشتریان عزیز ارائه داده اند . جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید انواع کانکس , کانتینر با کارشناسان فروش و متخصصین ایرانا سازه تماس بگیرید .