سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات مجالس

پمپ سایر

    نظر

پمپ سایر

پمپ سایر ایتالیا , پمپ شناور سایر , انواع موتورهای شناور , پمپ آب خانگی سایر , لیست قیمت پمپ سایر , نمایندگی فروش پمپ سایر با کاتالوگ : شرکت سایر الکتروپمپ از سال 1951 اقدام به تولید پمپ ( الکتروپمپ ) و انواع موتورها الکتریکی جهت مصارف خانگی و صنعتی و کشاورزی کرده است . و تا به امروز با پشتوانه نیروی متخصص و جوان شرکت توانسته است نیازهای مشتریان را برطرف کند . اکثر تولیدات شرکت سایر در مصارف شهری , آتنش نشانی ها , سیستم های سرمایشی و گرمایشی , تهویه مطبوع ,بخش های دریایی و معدن مورد استفاده قرار می گیرد.

پمپ سایر

محصولات شرکت سایر الکتروپمپ

  • پمپ آب سائر : تولید انواع پمپ های معمولی جهت انتقال آب با استاندارد EN733 , پمپ های بزرگتر در تیپ های مختلف ( کوپله مستقیم، استاب شفت ، پمپ بدون الکتروموتور ) در قدرتهای مختلف از 0?75 کیلوات تا 500 کیلو وات
  • انواع پمپ شناور از 4 تا 14 اینچ و موتورهای شناور از 4 تا 12 اینچ با حداکثر توان 300 کیلو وات
  • انواع پمپ طبقاتی افقی و عمودی با توان هایی از 0?75 تا 500 کیلوات
  • پمپ های اسپلیت کیس در توان های 15 تا 1500 کیلوات
  • انواع بوستر پمپ و پمپ های خانگی
  • انواع پمپ تقویت فشار آب آپارتمان ها

تاریخچه شرکت پمپ سایر

شرکت سایر الکتروپمپ در سال 1951 توسط کارلو فاولا در گاستالا , رجیو امیلیا ایتالیا تاسیس شد . هنوز هم این شرکت محصولات خود را در آنجا تولید می کند. بنیانگذار شرکت الکتروپمپ سایر در سال 1950 در یک شرکت مشهور مسئول بود اشتیاق زیادی برای تاسیس یک شرکت تولید پمپ با کیفیت برای مصارف خانگی , کشاورزی و همچنین صنعتی داشت . از مهمترین مشخصه های پمپ سایر رنگ سبز آن است این رنگ به عنوان بخشی از رنگ کشاورزی انتخاب شده است.

در سال 1970 با تقاضای روز افزون پمپ سایر به عنوان یک محصول قابل اعتماد و با کیفیت بازار صادرات بر روی این شرکت باز شد . در ابتدای صادرات پمپ های شرکت سایر تنها به شمال افریقا و خاورمیانه تمرکز داشت . الیته باید گفت که هنوز هم یکی از رهبران پیشرو پمپ در این مناطق همچنان پمپ سایر است .شرکت سایر با تبلیغات گسترده و حضور در نمایشگاه های صنعتی به عنوان تولید کننده برتر انواع پمپ در بازار ایتالیا خود را به سایر نقاط جهان معرفی کرد و بازار خوبی در سرتاسر نقاط دنیا برای خود ایجاد کرد .

در سال 1980 سایر تبدیل به یک نام تجاری جهانی نه تنها در اروپا , خاورمیانه و افریقا بلکه در آمریکای جنوبی و آسیا و اقیانوسیه شد . و طیف وسیعی از محصولات خود را به تمام دنیا صادر می کرد . از انواع پمپ های خانگی تا انواع موتور پمپ و پمپ شناور جهت انتقال اب صنعتی و کلی محصولات دیگر را به سراسر دنیا صادر کرد.

هدف اصلی از تاسیس شرکت سایر تولید پمپ های با کیفیت بالای ایتالیایی بود که با استانداردهای روز مطابقت داشت . از این رو توانست این ماموریت را به نحو احسن شرکت سایر برای کشورش ایتالیا به ارمغان بیاورد.

تنوع زیاد محصولات سایر مشتریانش را همیشه راضی نگهداشته است بطوری که برای هر نوع کاربردی محصولی را در سطوح مختلف با قیمت های ارزان ارائه کرده است . بطوری که امروزه بیش از 700 نوع مختلف پمپ در چهار کارخانه تولیدی سایر که همه آنها در منطقه رجیو امیلیا می باشند ؛ تولید می شوند.

موقعیت کارخانه ها و دفاتر فنی پمپ سایر ایتالیا

دفتر مرکزی , که شامل دفاتر تحقیق و توعه , اداره کیفیت , اتاق های پردازش مواد اولیه , مونتاژ و آزمایشگاه ها . مرکز فن آوری , که شامل نمایش دائمی محصولات سایر و منطقه اختصاص یافته جهت آموزش و همچنین منطقه ای برای تولید اجزاء پمپ سایر و موتورهای سایر . کارخانه موتورهای شناور , با تولید بیش از 100 قطعه در روز که در بین موتورهای شناور و سطحی تقسیم می شود . همه و همه در منطقه رجیو امیلیا در شمال ایتالیا واقع شده است .